• Profesjonalna obsługa Klientów (Apteki i Sklepy Medyczne), w tym:
-zapewnienie należytego serwisu zgodnie z ustalonymi procedurami i obowiązującymi procesami;
- bieżące wsparcie, edukację i obsługę telefoniczną klientów;
- pracę z dokumentacją klientów;
- prowadzenie i aktualizację bazy klientów.
• Współpraca z pozostałymi działami organizacji w celu realizacji planów i osiągania wyznaczonych celów.
• osoba pełna pasji i energii, silnie zaangażowana w wykonywane zadania;
• komunikatywność, ukierunkowanie na Klienta;
• umiejętność pracy w zespole;
• sprawne posługiwanie się narzędziami pakietu MS Office, w szczególności Excel;
• mile widziane doświadczenie w pracy biurowej i/lub obsłudze klienta;
• wykształcenie wyższe lub jest w trakcie studiów niestacjonarnych.
• ciekawa, pełna wyzwań praca w dynamicznie rozwijającej się firmie;
• atrakcyjne wynagrodzenie;
• zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
• atrakcyjne szkolenia podnoszące poziom kwalifikacji.