Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Vetlab Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Wodzisławska 6    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Zakres obowiązków: Przyjmowanie materiału do badań, Wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, Telefoniczna i osobista obsługa klientów, Zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich, Prowadzenie spraw biurowych.
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Wrocław    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Oleśnica    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    pracownik fizyczny  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa
    6 dni
    Zadania Wykonywanie czynności związanych z obsługą odzieży, Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników odzieży i przekazywanie ich do wskazanych osób, Prowadzenie bieżącej komunikacji ze współpracownikami w ELIS.
  • Customer Services Professional with Finnish

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  rekrutacja online
    8 godz.
    Your daily tasks: Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals. Maintain accuracy and security of customer information on the database; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
  • Customer Service Professional with Catalan and English

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych; Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami. Ta praca jest...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
  • Contact Centre Representative I with Dutch

    Aon   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Customer Care Specialist with Dutch

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    6 dni
    As a Consumer Service Representative you will: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone and e-mail; Provide friendly and efficient customer service support in Dutch language; Advice and inform customers regarding clients' products and services; Identify, research, and...
  • Customer support specialist with German and English

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    6 dni
    The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Dolnośląskie Wrocław Specjalista ds. Obsługi Klienta Wrocław
Customer Service Specialist with German+English

Customer Service Specialist with German+English

Jobhouse Sp. z o.o.
Wrocław
praca stacjonarna
2407 dni temu

W Agencji Pracy Tymczasowej i Doradztwa Personalnego Jobhouse pod jednym dachem świadczymy wszelkie usługi związane z pracą – przede wszystkim rekrutacje stałe i leasing pracowniczy, a także projekty typu direct search (head hunting), outplacement, try & hire, doradztwo HR oraz obsługę kadrowo-płacową. Nasza oferta skierowana jest zarówno do firm, które chciałyby scedować część obowiązków związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi na firmę zewnętrzną, jak i do potencjalnych pracowników - osób bezrobotnych, chcących zmienić pracę lub uzyskać dodatkowe źródło dochodów. Agencja pracy Jobhouse skutecznie pomaga firmom z Gdańska, Warszawy, a także innych miast Polski, oferując fachowe doradztwo, profesjonalną obsługę Klienta, zaangażowanie i terminowość. Potwierdzeniem naszej rzetelności jest Certyfikat KRAZ, który otrzymaliśmy w kwietniu 2011 roku.

Customer Service Specialist with German+English
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.: CUS/SER/SPEC/TOR


Specific tasks:

  • Supporting international external and internal Customers
  • Interact with our business customers and IT professionals via telephone, e-mail and the web, providing customer support
  • Identify, evaluate and prioritize customer problems and complaints
  • Analyze customer problems and formulate plans of resolution
  • Participate with scheduled customer reporting
  • Participate with scheduled customer invoicingParticipate on-line customer meetings related to quality and requests statuses

Requirements:

  • Communication English skills (B2)
  • Communication German skills (min B1/B2)
  • Excellent customer service skills and/or previous experience
  • Basic office IT skills and willingness to improve
  • Knowledge of IT Service Management  tools – as a plus
  • Other languages skills (Norwegian, Finnish, Swedish) - as a plus

We offer:

  •  Opportunity to work in a company that is a leader in its branch
  •  Attractive salary
  • Employment contract, full-time job
  • Wide social benefit package (medical and sport card and other allowances for pay)
  • Trainings & education
  • Development programs
  • Opportunity to participate in language courses organized by the company
  • Possibility of development and career advancement
  • Friendly environment
  • Foreign travels possible
  • Work for a large, international company in the new office in the center of Toruń, Poland

 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli "Wyrażam zgodę na wykorzystanie przez Jobhouse Sp. z o.o. z siedzibą na al. Grunwaldzkiej 31 80-241 Gdańsk moich danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadanie i przetwarzanie danych osobowych oraz ich udostępnianie klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz.926 ze zm.) aż do momentu wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem/am poinformowany/a o prawach do poprawiania, dostępu i ochrony tych danych. Informujemy, że administratorem zbieranych danych osobowych jest Jobhouse Sp. z o.o. z siedzibą na al. Grunwaldzkiej 31 80-241 Gdańsk (nr wpisu do rejestru agencji zatrudnienia: 7097), gdzie zbierane są i zabezpieczane dane."
 

Podobne oferty

  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Vetlab Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Wodzisławska 6    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Zakres obowiązków: Przyjmowanie materiału do badań, Wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, Telefoniczna i osobista obsługa klientów, Zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich, Prowadzenie spraw biurowych.
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Wrocław    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Oleśnica    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    pracownik fizyczny  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa
    6 dni
    Zadania Wykonywanie czynności związanych z obsługą odzieży, Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników odzieży i przekazywanie ich do wskazanych osób, Prowadzenie bieżącej komunikacji ze współpracownikami w ELIS.
  • Customer Services Professional with Finnish

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  rekrutacja online
    8 godz.
    Your daily tasks: Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals. Maintain accuracy and security of customer information on the database; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
  • Customer Service Professional with Catalan and English

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych; Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami. Ta praca jest...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
  • Contact Centre Representative I with Dutch

    Aon   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Customer Care Specialist with Dutch

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    6 dni
    As a Consumer Service Representative you will: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone and e-mail; Provide friendly and efficient customer service support in Dutch language; Advice and inform customers regarding clients' products and services; Identify, research, and...
  • Customer support specialist with German and English

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    6 dni
    The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...