Daily Banking & Segment Manager
Wrocław
główne zadania:
- kreowanie strategii pozyskiwania i utrzymania danego segmentu klientów
- udział w kreowaniu i realizowaniu strategii cenowej, komunikacyjnej, produktowej i obsługi klienta
- rozwijanie oferty produktowej (opracowywanie koncepcji produktów, ofert i promocji, projektowanie rozwiązań oraz procesów)
- inicjowanie zmian w produktach banku
- uczestnictwo w pracach nad dostosowywaniem produktów do oczekiwań klientów, zarządzaniem ceną, promocjami, rentownością Klienta
- monitorowanie rynku, działań konkurencji, oczekiwań i poziomu satysfakcji klientów z danego segmentu
- koordynacja działań i stała współpraca z jednostkami banku odpowiadającymi za obszar rozwoju produktów, marketingu, CRM, reklamacji oraz sprzedaży
wymagania:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w banku lub na stanowisku związanym z rozwojem produktów
- bardzo dobra znajomość rynku
- znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację (preferowany poziom B2)
- kreatywność, umiejętność poszukiwania rozwiązań
- umiejętność poruszania się (współpracy / dyskutowania / negocjowania) w różnorodnych obszarach banku
- inicjatywa w działaniu oraz zdolność elastycznego myślenia i tworzenia niestandardowych rozwiązań
- charyzma
oferujemy:
- zatrudnienie na postawie umowy o pracę
- prywatną opiekę medyczną
- stabilne zatrudnienie w instytucji o ugruntowanej pozycji
- pracę w międzynarodowym środowisku
- samodzielne i odpowiedzialne stanowisko
- bezpośredni udział w rozwoju banku