Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej. Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie. Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne. Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Obecnie dla Naszego Klienta – uznanej marki dermokosmetyków – EUCERIN - poszukujemy Kandydatów do pracy na stanowisku:
Nr Ref.: DK/04/14/WAW
- Budowanie zdefiniowanego wizerunku międzynarodowej marki dermokosmetyków oraz wzrost odsprzedaży jej produktów
- Przeprowadzenie profesjonalnej konsultacji z zakresu diagnostyki potrzeb skóry mającej na celu właściwy dobór produktów reprezentowanej marki
- Zapoznanie konsumenta/pacjenta z asortymentem
- Dystrybuowanie materiałów marketingowych i informacyjnych związanych z dermokonsultacjami
- Budowanie satysfakcji Klienta
- Wykształcenia kierunkowego (kosmetologia, dermatologia, farmacja)
- Doświadczenia w pracy na analogicznym lub zbliżonym stanowisku
- Nienagannej prezencji i wysokiej kultury osobistej
- Wysokich umiejętności interpersonalnych
- Kreatywności i zorientowania na sukces
- Doskonałej organizacji pracy własnej
- Wysokiej dyspozycyjności
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Nowoczesne środowisko pracy i przyjazną atmosferę
- Pakiet profesjonalnych szkoleń