Warta jest jednym z największych ubezpieczycieli w Polsce.
To firma o międzynarodowych standardach, która łączy długoletnie doświadczenie z nowoczesnym myśleniem.
Obecnie poszukujemy osób zainteresowanych współpracą w roli:
Doradcy ds. Obsługi Klienta
(umowa zlecenia)
Departament Contact Center
Miejsce pracy: Lublin
Nr Ref.: DKDCC/WL/06/2015
- telefoniczną obsługę Klienta (połączenia przychodzące) – przyjmowanie zgłoszeń szkód oraz udzielanie informacji nt. zgłoszonych szkód, dostępnych ubezpieczeń, zawartych polis,
- rejestrację szkód i zapytań Klientów,
- współpracę z zespołem oraz pracownikami innych działów firmy.
- odpowiedzialność, dokładność i systematyczność,
- bardzo dobra dykcja,
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
- swoboda w obsłudze komputera,
- umiejętność efektywnej współpracy w grupie.
zapraszamy osoby w różnym wieku - zarówno studentów, jak i osoby doświadczone
- kompleksowe szkolenie wstępne - nie wymagamy doświadczenia w pracy w Contact Center, zapewniamy wsparcie na nowym stanowisku pracy,
- atrakcyjne wynagrodzenie – uzależnione od efektywności (gwarantowane wynagrodzenie godzinowe),
- elastyczne godziny pracy – umożliwiamy dostosowanie godzin pracy do dyspozycyjności,
- stabilną umowę zlecenia z możliwością rozwoju w strukturach organizacji (w tym możliwość awansu na umowę o pracę).