Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Oferta, którą masz przed sobą, łączy pracę w dużej firmie w międzynarodowym środowisku, a równocześnie zapewnia Ci realne szanse na zaistnienie w jej strukturach. Świetna atmosfera panująca w zespole młodych i dynamicznych ludzi – pasjonatów języków obcych, nowi znajomi i kontakty z ludźmi z całego świata, totylko część benefitów w nowej pracy. Chcesz się rozwijać? Będziesz miał to zagwarantowane poprzez pakiet licznych, profesjonalnych szkoleń.
Nr Ref.: SOK/S-S/D
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę klienta hiszpańskojęzycznego. Zadaniem Kandydata będzie rejestrowanie i klasyfikowanie zgłoszeń oraz wsparcie Klienta w rozwiązywaniu ewentualnych zaistniałych problemów. Obsługa Klienta jest realizowana poprzez kontakt telefoniczny oraz mailowy.
- Bardzo dobra znajomość języka hiszpańskiego (poziom C1);
- Dobra znajomość języka angielskiego (min. poziom B2);
- Komunikatywność, umiejętność pracy w grupie;
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne;
- Energia, dynamizm w działaniu;
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Atrakcyjne warunki finansowe;
- Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku pracy;
- Liczne, profesjonalne szkolenia;
- Przyjazną atmosferę pracy;