- Prezentowanie oraz aktywna sprzedaż usług telekomunikacyjnych m.in. planów taryfowych oraz usług internetowych,
- Kontakt telefoniczny z obecnymi i potencjalnymi Klientami,
- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy,
- Uczestniczenie w szkoleniach podnoszących Twoje kwalifikacje.
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- Dobra dykcja i umiejętność poprawnego formułowania wypowiedzi,
- Miły głos,
- Zaangażowanie,
- Doświadczenie w pracy w Call Center będzie dodatkowym atutem.
- Przejrzyste warunki wynagradzania (podstawa godzinowa od 13 zł brutto + atrakcyjna premia),
- Komfortowe warunki pracy w dogodnej lokalizacji,
- Pracę w przyjaznej atmosferze,
- Pełen pakiet szkoleń,
- Dodatkowe benefity w postaci prywatnej opieki medycznej (LUXMED) oraz karty MULTISPORT na preferencyjnych warunkach,
- Przejrzyste systemy motywacyjne.
Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.