Doradca klienta MSP
Miejsce pracy: Opole
Nr Ref.: AWO/13/10/2016
Główne zadania:
- aktywne pozyskiwanie klientów z segmentu MSP oraz systematyczne budowanie portfela
- przygotowywanie i prezentowanie kompleksowej oferty Banku
- sprzedaż produktów z zakresu bankowości korporacyjnej obecnym i nowym klientom
- kreowanie i negocjowanie warunków współpracy z klientami
- umiejętne diagnozowanie potrzeb klienta oraz budowanie długotrwałych relacji
Oczekujemy:
- doświadczenia w pracy z klientami korporacyjnymi w ramach banku lub innej instytucji finansowej
- wiedzy z zakresu bankowości, finansów oraz zasad funkcjonowania klienta korporacyjnego
- wykształcenia wyższego( preferowane kierunki ekonomiczne)
- bardzo dobrej organizacji pracy własnej i wytrwałości w działaniu
- nastawienia na realizację celów
- komunikatywnej znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- możliwość rozwoju w organizacji o wysokich standardach korporacyjnych
- możliwość współpracy z najwyższej klasy specjalistami w zakresie bankowości korporacyjnej
- pakiet benefitów (opieka medyczna, karta MultiSport, itd.)
Poznaj
mBank S.A.
mBank od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Byliśmy pierwszym w pełni internetowym bankiem w Polsce, a dziś wyznaczamy kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce, od 1992 roku notowaną na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Stworzyliśmy najbardziej innowacyjną na świecie platformę bankowości elektronicznej, docenioną prestiżowymi, międzynarodowymi nagrodami. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce. Dowiedz się więcej: https://www.mBank.pl/kariera