Doradca klienta MSP
Miejsce pracy: Nowy Sącz
Nr Ref.: IP/17/0318
Zadania:
- aktywne pozyskiwanie klientów MSP oraz stałe i systematyczne budowanie portfela klientów
- przygotowywanie i prezentowanie kompleksowej oferty Banku
- sprzedaż produktów z zakresu bankowości korporacyjnej obecnym i nowo pozyskanym klientom
- kreowanie i negocjowanie warunków współpracy z klientami, przy współpracy z innymi jednostkami Grupy mBanku
- umiejętne diagnozowanie potrzeb klienta oraz budowanie długotrwałych relacji z klientami
Oczekiwania:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne lub w trakcie studiów magisterskich
- wiedza z zakresu bankowości, sprzedaży, analizy finansowej oraz zasad funkcjonowania klienta korporacyjnego
- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację biznesową
- bardzo dobra obsługa pakietu MS Office
- umiejętność identyfikowania potrzeb klienta i budowania długotrwałych relacji
- umiejętność szybkiego podejmowania decyzji i działania pod presją czasu
Oferujemy:
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę w renomowanej instytucji finansowej
- możliwość pracy w organizacji o wysokich standardach korporacyjnych
- atrakcyjny pakiet benefitów płacowych oraz pozapłacowych
Poznaj
mBank S.A.
mBank od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Byliśmy pierwszym w pełni internetowym bankiem w Polsce, a dziś wyznaczamy kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce, od 1992 roku notowaną na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Stworzyliśmy najbardziej innowacyjną na świecie platformę bankowości elektronicznej, docenioną prestiżowymi, międzynarodowymi nagrodami. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce. Dowiedz się więcej: https://www.mBank.pl/kariera