Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
DZWONISZ – ROZMAWIASZ – ZARABIASZ
Chcesz pracować w młodym, dynamicznym zespole?
Dołącz do nas i zostań!
Osoby zatrudnione na tym stanowisku będą odpowiedzialne za sprzedaż telefoniczną produktów i usług bankowych dla jednego z największych Banków w Polsce.
Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:
- realizacji kampanii sprzedażowych w zakresie produktów i usług bankowych
- aktywnej sprzedaży produktów Banku przy połączeniach wychodzących
- udzielaniu informacji o ofercie Banku
Oczekiwania wobec kandydatów:
- znajomość obsługi komputera
- silna motywacja do pracy i zorientowanie na osiąganie wyznaczonych celów
- komunikatywność
- doświadczenie w telefonicznej sprzedaży
- nastawienie na realizację celów oraz współpracę w zespole
Oferujemy:
- unikalną możliwość uczestniczenia w starcie nowego projektu dla dużego Banku
- pracę na podstawie umowy o pracę w Contact Center
- atrakcyjny system premiowy, wysokie prowizje
- szerokie możliwości rozwoju
- stałe zajęcie, które pozwoli Ci na idealny work-life balance
- dla osób zamieszkałych powyżej 25 km od Elbląga dofinansowanie do dojazdu
- system profesjonalnych szkoleń oraz stałe wsparcie doświadczonych trenerów
- miłą atmosferę
- kartę MultiSport
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.