Ogłoszenie numer: 456340, z dnia 2014-06-02
Bank BPH oferuje swoje produkty i usługi Klientom indywidualnym, małym i średnim przedsiębiorstwom oraz Klientom korporacyjnym. Bogata oferta Banku zawiera m.in.: kredyty, w tym gotówkowe i hipoteczne, konta osobiste, rachunki oszczędnościowe i depozytowe oraz karty kredytowe. Bank BPH prowadzi również działalność w zakresie zintegrowanych usług maklerskich, bankowości skarbowej oraz zarządzania aktywami poprzez spółkę zależną BPH TFI.
Bank BPH jest obecny na polskim rynku od ponad 20 lat. Jest spółką publiczną notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Od 2009 roku jest Laureatem prestiżowego Programu Inwestor w Kapitał Ludzki - wyróżnienia dla wiodących firm w zakresie zarządzania i inwestowania w kapitał ludzki.
Bank BPH wchodzi w skład GE Capital EMEA, jednej z największych w regionie instytucji finansowych obsługujących klientów korporacyjnych i detalicznych w ramach światowej korporacji General Electric, która zatrudnia około 300 000 osób w ponad 100 krajach. Stanowimy globalny i zróżnicowany zespół, wyróżniający się pasją i chęcią podejmowania największych wyzwań. Obecność GE w wielu dziedzinach gospodarki oraz dostęp do najnowocześniejszych technologii sprawia, że pracownicy GE mogą zrealizować w naszej organizacji karierę, o jakiej zawsze marzyli.
W naszej codziennej pracy kierujemy się zasadami fair play. Chcemy być postrzegani jako Bank nr 1 pod względem zaufania i fair play w stosunku do Klientów, Pracowników, Interesariuszy i Społeczności, wśród których działamy.
GE przykłada ogromną wagę do Różnorodności. Chcemy zatrudniać najwybitniejsze umysły, by tworzyć niewyczerpalne źródło pomysłów i możliwości. Wierzymy w zatrudnianie utalentowanych ludzi z różnych środowisk, z różnymi doświadczeniami i stylami – ludzi takich, jak Ty...
Aktualnie do Placówki Partnerskiej Banku BPH poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Doradca Klienta
Miejsce pracy: mazowieckie, Mińsk Mazowiecki
Opis stanowiska
- Aktywną i profesjonalną sprzedaż produktów i usług bankowych dla nowych i dotychczasowych Klientów Banku.
- Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z pozyskanymi Klientami.
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów dbając jednocześnie o wysoki poziom obsługi.
- Dbanie o wysoką jakość sprzedaży i obsługi Klienta w oddziale Banku.
- Kompleksową obsługę klientów w zakresie prowadzenia kont i rachunków bankowych.
- Sprawną i rzetelną obsługę operacji i transakcji gotówkowych w Placówce.
- Realizację celów sprzedażowych zgodnie z wewnętrznie określonymi standardami Banku.
- Prowadzenie aktywnych i różnorodnych działań marketingowych wspierających proces sprzedaży.
- Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku na lokalnym rynku.
Wymagania
- Umiejętności łatwego nawiązywania kontaktów i budowania długofalowych relacji.
- Dobrze rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych.
- Chęci rozwoju, energii, pozytywnego nastawienia.
- Rozwiniętych umiejętności sprzedażowych.
- Inicjatywy i kreatywności w pozyskiwaniu Klientów.
- Orientacji na osiąganie wyników i wysokiej motywacji do pracy.
- Bardzo dobrej organizacji pracy i wysokiej kultury osobistej.
- Doświadczenie w sprzedaży produktów lub usług będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
- Umowę o pracę (pełny etat).
- Przejrzysty system wynagrodzeń.
- Kompleksowe szkolenie przygotowujące do pracy.
- Bogaty pakiet szkoleń umożliwiających zdobywanie nowych kompetencji.
- Możliwość kształtowania własnej kariery i zdobywania doświadczenia w ramach globalnej, dynamicznie rozwijającej się organizacji.