Ogłoszenie numer: 585114, z dnia 2015-01-05
Klient portalu Praca.pl
Jesteśmy firmą produkcyjną z branży drzewnej. Produkujemy wyroby bardzo wysokiej jakości, które eksportujemy do wielu krajów Europy Zachodniej. Aktualnie poszukujemy kandydata na stanowisko:
Dyrektor ds. Administracyjno-Finansowych
Miejsce pracy: Suwałki
Opis stanowiska
Zakres obowiązków
- kształtowanie i realizacja strategii finansowej firmy
- wykonywanie sprawozdań finansowych oraz raportów
- planowanie,realizacja i kontrola budżetu, sterowanie płynnością finansową firmy
- optymalizowanie struktury kosztów i poziomu majątku obrotowego, ocena projektów inwestycyjnych
- organizacja komórek finansowych, kadrowych i administracyjnych oraz bieżący nadzór nad nimi
- tworzenie,wdrażanie i kontrola realizacji procedur wewnętrznych związanych z obiegiem surowców, towarów i produktów, dokumentów.
- pozyskiwanie środków unijnych
- nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem przedsiębiorstwa
- polityka zatrudniania, zarządzania, motywowania i rozwoju pracowników.
Wymagania
- wykształcenie wyższe preferowane prawnicze lub ekonomiczne,
- przynajmniej 3 lata doświadczenia na stanowiskach kierowniczych w firmach produkcyjnych.
- potwierdzona wiedza z zakresu zarządzania finansami,
- umiejętność posługiwania się odpowiednimi aplikacjami, programami oraz systemami informatycznymi.
- odporność na stres, nieszablonowość w rozwiązywaniu problemów, kreatywność
- znajomość przepisów prawa związanych z prowadzeniem przedsiębiorstwa produkcyjnego
Wymagania osobowościowe:
- zdolności przywódcze, umiejętność kierowania zespołem,
- zdolności komunikacyjne,
- doskonała umiejętność analitycznego myślenia,
- niezależność.
- wytrwałość w osiąganiu celów
- samodyscyplina i dobra organizacja pracy
Oferujemy
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie działającej na wielu rynkach zagranicznych
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.