"Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego.
W skład Grupy Progres wchodzą aktualnie cztery, niezależne linie biznesowe: Progres HR – w obszarze pracy tymczasowej, Progres Consulting – odpowiadająca za doradztwo biznesowe i szkolenia oraz Progres Permanent Recruitment – specjalizująca się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego oraz wyższego szczebla. W bogatym portfelu oferowanych usług, znajduje się również Progres Advanced Solutions – linia oferująca nowatorskie, zaawansowane rozwiązania, mające na celu optymalizację procesów oraz kosztów zatrudnienia.
Znajdujemy się na drugim miejscu polskiego rynku Agencji Pracy wg. rankingu Book of Lists. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad 1000 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 18 sprawnie funkcjonującym oddziałom.”
Do zakresu obowiązków na w/w stanowisku należy:
- Przestrzeganie i współtworzenie strategii technologicznej zakładu pracy zgodnie z wytycznymi zarządu
- Współtworzenie strategii rynkowej i produktowej (zarządzanie produktem, interdyscyplinarna definicja strategii produktu, rola konstrukcji i rozwoju)
- Organizacja procesu rozwoju produktu (formy organizacyjne w różnych fazach, narzędzia kształtowania procesu)
- Budowa i rozwój systemu wskaźników w podległych działach (Dział Laboratorium, Dział Konstrukcji, Dział Budowy Maszyn i Urządzeń Produkcyjnych, Dział Planowania Procesu)
- Realizacja zadań Klienta i celów rozwojowych (planowanie kosztów, zasobów, terminów, analiza i wyciąganie wniosków z księgi wymagań klienta)
- Zarządzanie personelem i jego motywacja
- Przestrzegania instrukcji, procedur związanych z funkcjonowaniem ISO/TS 16949
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez Zarząd
Od kandydatów oczekujemy:
- Ukończone studia wyższe - techniczne
- Umiejętność zarządzania kilkuosobowym zespołem
- Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w Dziale R&D w branży Automotive
- Wiedza techniczna z zakresu : mechatronika, budowa i działanie układów mechanicznych, właściwości tworzyw sztucznych, zasady działania kompresorów tłokowych itp.)
- Bardzo dobra znajomość programów CAD (preferowany SolidWorks)
- Biegła znajomość języka niemieckiego (warunek konieczny)
- Znajomość norm ISO/TS 16949
- Umiejętność optymalizacji rozwiązań projektowych pod kątem technicznym, ekonomicznym, produkcyjnym lub prototypowym
- Umiejętność przeprowadzania obliczeń wytrzymałościowych
- Umiejętność analitycznego, kreatywnego myślenia
- Odpowiedzialność, dobra organizacja pracy
Nasz Klient oferuje:
- Pracę w międzynarodowym środowisku
- Możliwość współtworzenia strategii rozwojowej przedsiębiorstwa
- Komfortowe warunki pracy i atrakcyjne wynagrodzenie
- Umowa o pracę
- Szeroki pakiet szkoleń
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Opieka medyczna LUX-MED