Trenkwalder jest jednym z liderów na polskim rynku usług HR, realizującym liczne projekty w zakresie pracy stałej, tymczasowej i outsourcingu.
Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG z obrotem powyżej 1 miliarda euro. Grupa Trenkwalder jest jedną z wiodących agencji pracy w Europie, zatrudnia ponad 55 000 pracowników i ma ponad 300 biur w 17 krajach Europy. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i najlepszym specjalistom w branży, Trenkwalder zdobywa zaufanie coraz liczniejszej rzeszy zatrudnionych kandydatów oraz zadowolonych klientów.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Dyrektor operacyjny (m/k)
Miejsce pracy: Lublin
Nr ref.: DO/LUB/0715
OPIS STANOWISKA:
- udział rozwijaniu strategii firmy w zgodności z jej misją,
- zarządzanie realizacją strategii w obrębie podległego obszaru funkcjonalnego przedsiębiorstwa we współpracy z innymi działami,
- ustalanie planów operacyjnych w zakresie rozwoju podległego obszaru, jak i sposobu realizacji zadań,
- koordynacja pracy zespołu pracowników oraz kilkudziesięciu współpracowników trenerów, coachów i konsultantów, w ramach realizowanych zadań,
- weryfikacja celów i planów przedsiębiorstwa w zależności od sytuacji i warunków działania,
- budowanie relacji z klientami poprzez zarządzanie i wspieranie zespołów odpowiedzialnych za sprzedaż usług na poszczególnych rynkach,
- ustalanie działań operacyjnych w zakresie sprzedaży i marketingu i dostosowanie ich do ogólnie ustalonej strategii i celów przedsiębiorstwa,
- koordynacja i scalanie funkcji marketingu dla podległego mu obszaru funkcjonalnego przedsiębiorstwa,
- realizowanie strategii komunikacyjnej firmy,
- zatwierdzanie budżetu podległego obszaru funkcjonalnego przedsiębiorstwa,
- nadzorowanie wytycznych dotyczących kontroli jakości, kosztów, bezpieczeństwa i higieny pracy,
- dokonywanie przeglądu raportów i wykazów finansowych dotyczących podległego obszaru funkcjonalnego przedsiębiorstwa i zarządza odpowiednie w związku z wynikami działania operacyjne,
- sugerowanie nowych projektów inwestycyjnych, realizują ich po zatwierdzeniu przez zarząd.
WYMAGANIA:
- wykształcenie wyższe z zakresu nauk ekonomicznych, zarządzania, przedsiębiorczości lub pokrewne kwalifikacje potwierdzające przygotowanie teoretyczne,
- 6-10 lat doświadczenia w pracy na stanowiskach kierowniczych, w zarządzaniu zespołami pracowniczymi,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- udział w opracowaniu strategii oraz jej realizacji zakończony sukcesem,
- zdolność rozumienia oraz zarządzania finansowym aspektem działalności firmy,
- mile widziane doświadczenie w pracy trenera, coacha lub doradcy biznesowego,
- wysoki poziom zdolności przywódczych i predyspozycji interpersonalnych,
- wysoki poziom nastawienia na osiąganie zamierzonych rezultatów,
- zdolność analitycznego i koncepcyjnego myślenia,
- zdolność planowania i organizowania pracy własnej i podległych pracowników,
- elastyczność w działaniu i zdolność pracy w warunkach stresu.
OFERUJEMY:
- pracę pełną wyzwań w zespole doświadczonych i zmotywowanych ludzi,
- pracę w stabilnej i systematycznie rozwijającej się firmie, posiadającej ugruntowaną pozycję na rynku,
- możliwość awansu w strukturach firmy,
- samochód służbowy, telefon służbowy, laptop służbowy,
- umowę o pracę lub kontrakt managerski.
|