Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Dyrektor zarządzający

IPF 2 spółka z o. o.
Poznań
praca stacjonarna
2913 dni temu

Jesteśmy agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej świadczącą usługi z zakresu leasingu pracowniczego na rynku polskim, francuskim i niemieckim. W tym roku zostaliśmy sklasyfikowani przez miesięcznik Forbes w zestawieniu „Diamentów Forbesa" na 8. pozycji w kategorii najszybciej rozwijających się firm średnich w województwie wielkopolskim.

W związku z dynamicznym rozwojem do naszego biura w Poznaniu (Jeżyce) poszukujemy osoby na stanowisko:

Dyrektor zarządzający
Miejsce pracy: Poznań
Opis stanowiska:
  • budowanie długofalowej strategii rozwoju firmy na rynku polskim oraz na rynkach państw EU (w szczególności Francja i Niemcy)
  • opracowywanie długoterminowych planów rozwoju, w tym opracowanie i wdrażanie niezbędnych zmian operacyjnych w firmie
  • identyfikacja możliwości ekspansji i wprowadzania usług na nowe rynki, w tym przygotowywanie niezbędnych analiz
  • bieżące zrządzanie działalnością firmy, w tym bezpośredni nadzór nad pracą poszczególnych działów firmy tj. rekrutacji, obsługi klienta, sprzedaży, back office
  • integracja wszystkich funkcji operacyjnych firmy
  • nadzór nad zwiększaniem efektywności poprzez utrzymanie i podnoszenie standardów, analizowanie, kontrolowanie i optymalizacja kosztów
  • realizacja zadań w zakresie zarządzania finansowego przedsiębiorstwa (inwestycje, zarządzanie bilansem etc.)
  • reprezentowanie firmy i negocjowanie kontraktów
  • bieżące kontakty z instytucjami i urzędami w Polsce i we Francji, w tym rozwiązywanie problemów administracyjnych
  • bezpośrednie raportowanie do Prezesa Zarządu
Wymagania:
  • doświadczenie w budowaniu i wdrażaniu krótko i długoterminowych strategii rozwoju spółek
  • doświadczenie w kompleksowym zarządzaniu spółką
  • min. 5-letnie doświadczenia na podobnym stanowisku oraz dobre praktyki menedżerskie
  • praktyczna wiedza z zakresu finansów i księgowości niezbędnej do operacyjnego zarządzania firmą
  • zorientowanie na wyniki i realizację celów biznesowych
  • umiejętność wdrażania procedur i innowacyjnych rozwiązań
  • umiejętność szybkiego nawiązywania kontaktów biznesowych i negocjacji
  • umiejętność analitycznego i koncepcyjnego myślenia
  • samodzielność i duża inicjatywy w działaniu
  • umiejętność rozwiązywania problemów oraz pracy pod presją czasu
  • gotowość do relokacji w celu wykonywania pracy stacjonarnej w siedzibie firmy
  • znajomość języka francuskiego i / lub angielskiego – na poziomie C1/C2 w mowie i piśmie
  • umiejętność skutecznego działania w złożonym i dynamicznym otoczeniu
  • wykształcenie wyższe w zakresie ekonomii lub zarządzania przedsiębiorstwem

Mile widziane:

  • ukończone studia Executive MBA
  • praktyczna znajomość zagadnień związana z funkcjonowaniem faktoringu w handlowym obrocie międzynarodowym
  • doświadczenie i/lub znajomość zasad funkcjonowania agencji pracy tymczasowej, zasad oddelegowania pracowników, przepisów prawa pracy oraz administracji kadrowo-płacowej
  • znajomość rynku i trendów rozwojowych w branży
Oferujemy:
  • możliwość zasadniczego wpływu na rozwój Spółki
  • możliwość rozwoju osobistych kompetencji menedżerskich w zakresie projektowania i wdrażania zmian
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie na rynku międzynarodowym (Polska, Francja, Niemcy)
  • ambitne cele i wyzwania
  • realną możliwość negocjowania warunków zatrudnienia lub współpracy
  • stabilne zatrudnienie
  • niezbędne narzędzia do pracy
  • bogaty pakiet socjalny (karta Multi Sport, prywatna opieka medyczna)

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.