Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Dyrektor zarządzający

Kromet Sp. z o.o.
lubuskie, Krosno Odrzańskie
praca stacjonarna
2769 dni temu

Fabryka Maszyn i Urządzeń Gastronomicznych Kromet Sp. z o.o. wchodzi w skład Grupy DORA METAL, której atrakcyjna i zróżnicowana oferta wyposażenia dla gastronomii, cieszy się ogromnym uznaniem i zaufaniem wśród fachowców i klientów branży gastronomicznej zarówno w Polsce, jak i na rynku międzynarodowym. Najwyższa jakość wyrobów, nowoczesne wzornictwo oparte na najnowszych światowych trendach, estetyka wykonania i dbałość o szczegóły oraz funkcjonalność i niezawodność ich działania, to efekt zaawansowanej technologii produkcji, wiedzy i doświadczenia oraz dobrego zrozumienia potrzeb klientów. 

Fabryka Maszyn i Urządzeń Gastronomicznych Kromet Sp. z o.o. jest obecna na rynku od 60 lat i jest jednym z wiodących producentów urządzeń gastronomicznych do termicznej obróbki żywności, a wraz z innymi firmami wchodzącymi w skład Grupy DORA METAL gwarantuje profesjonalne, kompleksowe wyposażenie zapleczy kuchennych.

 

Więcej informacji na stronie

www.grupadorametal.pl



W związku z dynamicznym rozwojem i ekspansją międzynarodową
firma KROMET Sp. z o. zatrudni na stanowisko:

Dyrektor zarządzający
Miejsce pracy: Krosno Odrzańskie

 

 
Zakres odpowiedzialności:
  • planowanie, zarządzanie i kontrolowanie realizacji zadań przedsiębiorstwa we wszystkich dziedzinach jego działalności

  • inicjowanie i realizowanie działań dla wykorzystania potencjału firmy

Zakres obowiązków:
  • planowanie, zarządzanie i kontrolowanie pracy podległych komórek

  • analiza rynku, potencjału przedsiębiorstwa i firm powiązanych oraz tworzenia na tej podstawie planów realizacji i planów rozwojowych w pełnym zakresie działalności dla uzyskania najlepszych wyników ekonomicznych

  • tworzenie projektów i nadzór nad ich realizacją

  • ścisła współpraca z zarządem i firmami powiązanymi

  • kontrolowanie zgodności realizowanych działań z przyjętą strategią i wyznaczonymi celami

  • współpraca przy tworzeniu budżetu firmy i nadzór nad jego realizacją

  • monitorowanie współpracy z producentami, dostawcami, dystrybutorami.

Wymagania:
  • wykształcenie wyższe

  • doświadczenie w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi

  • bardzo dobra organizacja pracy

  • umiejętność zarządzania budżetem

  • umiejętność strategicznego myślenia

  • samodzielność, odpowiedzialność, konsekwencja i skuteczność w działaniu

  • komunikatywność

  • umiejętność pracy w zespole oraz budowania dobrych relacji z ludźmi

  • znajomość języków obcych

Zapewniamy:
  • wysokie wynagrodzenie oraz atrakcyjny system motywacyjny
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie na rynku międzynarodowym
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • wszystkie niezbędne narzędzia na stanowisku pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.