„Łódzka Spółka Infrastrukturalna” sp. z o. o. jest Spółką , w której wyłącznym
udziałowcem jest Miasto Łódź. Podstawowym zadaniem Spółki jest zarządzanie infrastrukturą
wodociągowo-kanalizacyjną będącą własnością ŁSI sp. z o. o.
Spółka prowadzi inwestycje infrastrukturalne polegające na modernizacji oraz rozbudowie sieci wodociągowo- kanalizacyjnej, przez co przyczynia się do podniesienia standardu życia mieszkańców, a także ochrony środowiska naturalnego.
Wymiar etatu: 1/2 etatu bądź 1 etat
Miejsce wykonywania pracy: „Łódzka Spółka Infrastrukturalna” sp. z o.o.
Główne zadania na stanowisku:
- Identyfikacja i zrozumienie potencjalnego ryzyka w działaniu jednostki, zbadanie i ocena adekwatności oraz efektywności systemów kontroli wewnętrznej stworzonych w celu kontrolowania takiego ryzyka.
- Badanie zgodności prowadzonej działalności z przepisami prawa oraz obowiązującymi w Spółce procedurami wewnętrznymi.
- Badanie efektywności i gospodarności podejmowanych działań w zakresie systemów zarządzania i kontroli.
- Tworzenie rocznych planów audytu wewnętrznego i planowanie oraz bieżąca analiza prognoz dla obszarów ryzyka na kolejne 3 lata.
- Realizacja zadań audytowych na podstawie rocznego planu audytu wewnętrznego oraz sporządzanie sprawozdań z ich realizacji, monitorowanie wykonania zaleceń.
- Przeprowadzanie kontroli planowanych i doraźnych na podstawie upoważnienia Zarządu Spółki oraz przygotowywanie sprawozdań z ich realizacji.
- Sporządzanie dokumentacji z przeprowadzonych audytów, projektów zaleceń pokontrolnych.
- Monitorowanie wykonania zaleceń pokontrolnych, udział we wdrażaniu zmian poaudytowych.
- Koordynowanie działań z audytorami zewnętrznymi, w tym monitorowanie wykonania zaleceń pokontrolnych audytorów zewnętrznych.
- Współpraca z organami kontroli zewnętrznej, podejmowanie czynności zapewniających wykonanie zaleceń i wniosków zawartych w wystąpieniach tych organów, udzielanie kontrolowanym w toku kontroli instruktażu, bieżących porad i konsultacji.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
niezbędne:
Kandydat powinien posiadać kwalifikacje zawodowe do przeprowadzania audytu wewnętrznego, zgodnie z art. 286 ust. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j.Dz.U.2017.2077):
- Obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
- Pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych;
- Nie może być karany za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Posiada wyższe wykształcenie;
- Kandydat powinien posiadać jedno z następujących kwalifikacji zawodowych uprawniających do przeprowadzenia audytu wewnętrznego:
- co najmniej jeden z certyfikatów: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP),Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self-Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA), Chartered Financial Analyst (CFA), lub
- złożyć, w latach 2003-2006, z wynikiem pozytywnym egzamin na audytora wewnętrznego przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów, lub
- uprawnienia biegłego rewidenta, lub
- dwuletnią praktykę w zakresie audytu wewnętrznego (dwuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku audytora wewnętrznego) i legitymuje się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych.
- Kandydat winien posiadać również: znajomość zagadnień i przepisów prawa, w tym w szczególności znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o samorządzie terytorialnym, znajomość zasad funkcjonowania spółek komunalnych, znajomość kodeksu spółek handlowych.
dodatkowe:
- Umiejętność stosowania prawa w praktyce, łatwość uczenia się, analityczne myślenie, dociekliwość i wnikliwość, komunikatywność, umiejętność negocjacji,
- Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej,
- Umiejętność pracy pod presją czasu,
- Asertywność oraz odpowiedzialność,
- Wysokie umiejętności interpersonalne,
- Dyskrecja,
- Wysoka kultura osobista,
- Samodzielność,
- Dyspozycyjność,
- Dokładność, systematyczność, sumienność,
- Umiejętność biegłej obsługi pakietu MS Office.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Pracę w stałych godzinach (w trybie jednozmianowym),
- System premiowy,
- Możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego,
- Atrakcyjny pakiet socjalny (bilety do kina/ karnety sportowe, dofinansowanie do wypoczynku);
- Możliwość kreowania rzeczywistości wewnątrz Spółki i wdrażania w życie najlepszych pomysłów.
Wymagane dokumenty:
- Życiorys i list motywacyjny,
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
do celów rekrutacji, - Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż pracy, kwalifikacje, ukończone kursy itp.
- Oświadczenie stanowiące załącznik do niniejszej oferty ZOBACZ.