Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2015 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 60 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej z terenu Sosnowca, poszukujemy osób na stanowisko:
Elektromechanik Utrzymania Ruchu
Miejsce pracy: śląskie/ Sosnowiec
Zadania:
- Konserwacja maszyn i urządzeń, naprawy, remonty, praca w utrzymaniu ruchu pod kątem mechanicznym, elektrycznym, elektronicznym
- Lokalizowanie błędów i usterek na linii produkcyjnej
- Analizowanie i rekomendowanie potencjalnych usprawnień sprzętu
Wymagania:
- Wykształcenie min. średnie techniczne (mechanika, elektronika)
- Min. 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku
- Wiedza z zakresu elektroniki, mechaniki, programowania sterowników PLC, konwertorów, driver'ów DS/AC (Siemens, Omron, General Electric), spawalnictwa, utrzymania maszyn
- Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera
- Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Wiedza z zakresu bhp, systemów i standardów zarządzania jakością
- Umiejętność pracy zespołowej, analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów, pracy pod presją czasu, adaptacji do nowych warunków, planowania i organizacji pracy
- Samodzielność w działaniu
Oferujemy:
- Atrakcyjne warunki finansowe
- Możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego
- Umowę o pracę tymczasową z opcją przejęcia przez firmę Klienta po 6 miesiącach pracy
Oferta dotyczy pracy tymczasowej.