Najnowsze oferty pracy

  • Asystent / Asystentka Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Konstancin-Jeziorna    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie / o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    Praca w centrum opieki i rehabilitacji Tabita należącym do Grupy LUX MED. Placówka, oferuje rehabilitację leczniczą oraz całodobową opiekę nad osobami niesamodzielnymi, wymagającymi stałego wsparcia specjalistów. Twoją rolą będzie: Pomaganie osobie chorej i niesamodzielnej w...
  • Asystent klienta

    PKO Bank Polski   Siedlce    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    2 dni
    W naszym zespole na co dzień: witasz klientów przychodzących do oddziału, udzielasz informacji oraz proponujesz najlepsze rozwiązanie obsługi klienta, budujesz dobrą atmosferę z klientem. To stanowisko może być Twoje, jeśli: jesteś osobą zaangażowaną, lubisz rozmawiać, poprawnie się...
  • Sales Representative

    Mobility Partners   Warszawa    praca mobilna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o dzieło / o pracę tymczasową / agencyjna / o staż/praktykę  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Możesz dołączyć do nas jako Market Developer, aby dowiedzieć się więcej o branży turystycznej, ale także rozwinąć swoje umiejętności komunikacji i sprzedaży. Współpraca z nami obejmuje docieranie do biur podróży na określonych obszarach w celu: pozyskania nowych klientów (biura...
  • Sprzedawca / Asystent Kierownika sklepu

    Stare na Nowo Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek, Atrium Targowek, Głębocka 15    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny / asystent  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa komputera i kasy fiskalnej. Obsługa administracyjna sprzedaży i naszych klientów. Systematyczne uzupełnianie danych w systemie i programie WAPRO. Dbanie o wygląd sklepu (Merchandising, sprzątanie, itp.).
  • Complaint Handling Trainee with English / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa o pracę / o pracę tymczasową  część etatu
    2 dni
    In this role, a typical day will include: Processing of product complaint or feedback records involving Alcon devices and OTC products including intake/system entry, triage; All related customer communications such as follow up and final response.
  • Complaint Handling Trainee with Italian / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa o pracę / o pracę tymczasową  część etatu
    2 dni
    In this role, a typical day will include: Processing of product complaint or feedback records involving Alcon devices and OTC products including intake/system entry, triage; All related customer communications such as follow up and final response.
  • Accounts Receivable Trainee with Nordic

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Main responsibilities - support other team members and direct manager with below tasks: Actively contact with the customers via phone and email; Manage own portfolio of customers via Receivables management tool in SAP, following up individual accounts for payment collection; Follow up on Credit card...
  • Accounts Receivable Trainee with French

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Who are we looking for? Talented and ambitious students Good English and FRENCH language is a must; Positive attitude and ability to work in fast-paced project environment; Focus on continuous improvement; Main responsibilities - support other team members and direct manager with below tasks:...
  • Accounts Receivable Trainee with Czech

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Main responsibilities - support other team members and direct manager with below tasks: Actively contact with the customers via phone and email; Manage own portfolio of customers via Receivables management tool in SAP, following up individual accounts for payment collection; Follow up on Credit card...
  • Praktykant w Dziale Należności z językiem czeskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska Wsparcie zespołu i przełożonego w: Kontakcie z klientami (telefon, e-mail) Zarządzaniu portfelem klientów (SAP) Monitoringu transakcji kartą kredytową; Tworzeniu raportów; Dokumentowaniu interakcji z klientami; Terminowym zamykaniu pozycji (globalny COE)
Zobacz więcej ofert pracy

Agent ds Obsługi Klienta

Manpower
Łomianki
praca stacjonarna
3427 dni temu

Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:


Agent ds Obsługi Klienta
Praca Tymczasowa
Miejsce pracy: Łomianki
Nr Ref.: AGE/014/KIS

Zadania:
  • Odbieranie połączeń przychodzących na infolinię (sprawdzenie statusu przesyłki, wycena kosztów transportu, sprawdzenie warunków odprawy celnej przesyłek w kraju przeznaczenia itp.)
  • Obsługa zapytań w zakresie przesyłek skierowanych do odprawy celnej, przesyłek eksportowych i importowych
  • Przesyłanie potwierdzeń odprawy celnej
  • Weryfikacja statusu przesyłek importowych w trakcie odprawy celnej
  • Sprawdzanie sposobu opłaty należności celnych
  • Obsługa Klientów z zakresu wystawionych faktur
  • Wyjaśnianie niezgodności na fakturach/ kosztów naliczonych na fakturach
  • Wyjaśnianie zwrotów pieniędzy na rachunek Klienta z tytułu nadpłaty/wypłaty odszkodowania
  • Potwierdzenie salda Klienta
  • Obsługa skrzynki e-mailowej (w tym emaili wysyłanych przez Klientów ze strony firmy)
  • Obsługa połączeń CHAT od Klientów
  • Obsługa korespondencji wewnętrznej między oddziałami firmy na całym świecie
  • Obsługa zgłoszeń reklamacyjnych
  • Otwieranie numerów account number dla Klientów międzynarodowych
Wymagania:
  • Min. 2 –letnie doświadczenie w pracy w Call Center International
  • Wykształcenie wyższe
  • Biegła znajomość języka angielskiego
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne/interpersonalne
  • Postawa prokliencka
  • Wysoka kultura osobista/słowa
Oferujemy:
  • Umowa o pracę na pełen etat
  • Możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia zawodowego w międzynarodowej firmie
  • Dowóz do miejsca pracy
  • Rynkowe wynagrodzenie
Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: "Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez ManpowerGroup Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 68, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2014 r. poz. 1182). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom z grupy Manpower oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania."

Agencja zatrudnienia – nr certyfikatu 412.
 

Podobne oferty

  • Asystent / Asystentka Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Konstancin-Jeziorna    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie / o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    Praca w centrum opieki i rehabilitacji Tabita należącym do Grupy LUX MED. Placówka, oferuje rehabilitację leczniczą oraz całodobową opiekę nad osobami niesamodzielnymi, wymagającymi stałego wsparcia specjalistów. Twoją rolą będzie: Pomaganie osobie chorej i niesamodzielnej w...
  • Asystent klienta

    PKO Bank Polski   Siedlce    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  pełny etat
    2 dni
    W naszym zespole na co dzień: witasz klientów przychodzących do oddziału, udzielasz informacji oraz proponujesz najlepsze rozwiązanie obsługi klienta, budujesz dobrą atmosferę z klientem. To stanowisko może być Twoje, jeśli: jesteś osobą zaangażowaną, lubisz rozmawiać, poprawnie się...
  • Sales Representative

    Mobility Partners   Warszawa    praca mobilna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o dzieło / o pracę tymczasową / agencyjna / o staż/praktykę  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Możesz dołączyć do nas jako Market Developer, aby dowiedzieć się więcej o branży turystycznej, ale także rozwinąć swoje umiejętności komunikacji i sprzedaży. Współpraca z nami obejmuje docieranie do biur podróży na określonych obszarach w celu: pozyskania nowych klientów (biura...
  • Sprzedawca / Asystent Kierownika sklepu

    Stare na Nowo Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek, Atrium Targowek, Głębocka 15    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny / asystent  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa komputera i kasy fiskalnej. Obsługa administracyjna sprzedaży i naszych klientów. Systematyczne uzupełnianie danych w systemie i programie WAPRO. Dbanie o wygląd sklepu (Merchandising, sprzątanie, itp.).
  • Complaint Handling Trainee with English / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa o pracę / o pracę tymczasową  część etatu
    2 dni
    In this role, a typical day will include: Processing of product complaint or feedback records involving Alcon devices and OTC products including intake/system entry, triage; All related customer communications such as follow up and final response.
  • Complaint Handling Trainee with Italian / Early Careers Program

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa o pracę / o pracę tymczasową  część etatu
    2 dni
    In this role, a typical day will include: Processing of product complaint or feedback records involving Alcon devices and OTC products including intake/system entry, triage; All related customer communications such as follow up and final response.
  • Accounts Receivable Trainee with Nordic

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Main responsibilities - support other team members and direct manager with below tasks: Actively contact with the customers via phone and email; Manage own portfolio of customers via Receivables management tool in SAP, following up individual accounts for payment collection; Follow up on Credit card...
  • Accounts Receivable Trainee with French

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca hybrydowa
    praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Who are we looking for? Talented and ambitious students Good English and FRENCH language is a must; Positive attitude and ability to work in fast-paced project environment; Focus on continuous improvement; Main responsibilities - support other team members and direct manager with below tasks:...
  • Accounts Receivable Trainee with Czech

    Alcon Polska   Warszawa, ul. Marynarska 15    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Main responsibilities - support other team members and direct manager with below tasks: Actively contact with the customers via phone and email; Manage own portfolio of customers via Receivables management tool in SAP, following up individual accounts for payment collection; Follow up on Credit card...
  • Praktykant w Dziale Należności z językiem czeskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska Wsparcie zespołu i przełożonego w: Kontakcie z klientami (telefon, e-mail) Zarządzaniu portfelem klientów (SAP) Monitoringu transakcji kartą kredytową; Tworzeniu raportów; Dokumentowaniu interakcji z klientami; Terminowym zamykaniu pozycji (globalny COE)