Analityk Potrzeb Klientów, IKEA Retail DOMOLINIA, Warszawa Okęcie
Dobrze się składa, że się spotkaliśmy. Patrzysz na świat inaczej niż większość ludzi. Wierzymy, że wartości, jakimi się kierujesz są ważniejsze niż twoje dotychczasowe doświadczenie. Oferujemy stanowiska pełne wyzwań, odpowiedzialnych zadań i inspiracji do ciągłego rozwoju. W IKEA każdy dzień jest inny. Spójrz z nami na świat z innej perspektywy.
O Tobie
- uważasz, że klient powinien być stawiany w centrum działań całej organizacji,
- zauważasz możliwości ulepszeń tam, gdzie nie widzą ich inni, bo masz nieszablonowe podejście do rozwiązywania problemów,
- Excel nie ma przed tobą tajemnic,
- z łatwością analizujesz złożone dane i potrafisz przedstawić twarde liczby w zrozumiały i inspirujący sposób,
- czujesz przypływ energii, gdy możesz przekuć swoje analizy na konkretne działania,
- potrafisz pracować samodzielnie,
- charakteryzujesz się znakomitymi umiejętnościami komunikacyjnymi – z każdym potrafisz znaleźć wspólny język,
- lubisz pracować w grupie, z ekspertami o różnych kompetencjach i doświadczeniu,
- swobodnie posługujesz się językiem angielskim.
O stanowisku
Analityk Potrzeb Klientów na co dzień współpracuje ze wszystkimi działami w Centrum Obsługi Klienta DOMOLINIA oraz innymi jednostkami IKEA. Jego zadaniem jest badanie doświadczeń klientów, zbieranie ich opinii oraz informacji o ich potrzebach, selekcjonowanie potrzeb wpływających najbardziej na satysfakcję klientów i wskazywanie, jak głos klienta zamienić na konkretne działania.
Główne zadania
- analiza danych dotyczących klientów zbieranych w Centrum Obsługi Klienta DOMOLINIA
- przygotowanie struktury raportowej dla organizacji,
- monitorowanie trendów w zachowaniach klientów,
- określenie potrzeb klientów,
- znajdowanie przyczyn niepowodzeń w zaspokajaniu oczekiwań klienta,
- przygotowywania rekomendacji działań na podstawie analiz,
- prezentacja rekomendacji różnym grupom odbiorców,
- przygotowanie planów działań dla Centrum Obsługi Klienta DOMOLINIA gwarantującego poprawę doświadczeń klientów.
Chcemy
- abyś został z nami na dłużej - zapewniamy umowę o pracę,
- abyś rozwijał się #potwojemu – stworzymy ścieżkę rozwoju, która będzie odpowiadała na Twoje potrzeby,
- zadbać o poczucie bezpieczeństwa Twoje i Twojej rodziny - oferujemy opiekę medyczną i plan emerytalny oraz ubezpieczenie NNW,
- doceniać Twoje osiągnięcia,
- dać Ci możliwość wyboru dodatkowych benefitów - o szczegółach przeczytaj tutaj.
Poznaj
IKEA Retail sp. z o.o.
Wizją IKEA jest tworzenie lepszych warunków codziennego życia dla wielu ludzi. Naszą ideą biznesową jest oferowanie szerokiego asortymentu funkcjonalnych i dobrze zaprojektowanych artykułów wyposażenia domu, w cenach tak niskich, by jak najwięcej ludzi mogło sobie na nie pozwolić.
Ciężko pracujemy, by móc oferować naszym klientom wysoką jakość w przystępnych cenach. Jest to możliwe dzięki optymalizacji całego łańcucha wartości, budowanie długotrwałych relacji z dostawcami, inwestowaniu w zautomatyzowaną produkcję oraz produkowanie dużych wolumenów. Nasza wizja to coś więcej niż wyposażenie domu. Chcemy polepszać jakość codziennego życia wszystkich ludzi, na których nasza firma ma wpływ.