Jako doradca klienta będziesz zajmował się wszystkimi zgłoszeniami klientów dotyczącymi usterek technicznych produktów Vodafone poprzez dostępne kanały (telefon,e-mail, czat, itp.). Identyfikujesz problemy i proaktywnie eliminujesz błędy. Dokumentujesz wszystkie zgłoszenia zgodnie z...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
Handling incoming calls in English. Handling app. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high quality of customer service.
Handling incoming calls in German. Handling chats and emails. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high quality of customer service.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 dni
Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów. Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
6 dni
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
6 dni
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
The role: Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer telephone, email or chat contacts; Understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best solution for each of them in line with our key performance indicators;...
As a Consumer Service Representative you will: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone and e-mail; Provide friendly and efficient customer service support in Dutch language; Advice and inform customers regarding clients' products and services; Identify, research, and...
Agencja Zatrudnienia KS Service sp. z o.o. numer certyfikatu KRAZ 7254 wspiera procesy rekrutacyjne Pracodawców z Polski, Niemiec oraz Belgii.
Aktualnie, dla jednego z naszych Klientów, Firmy z branży BPO, specjalizującej się w zakresie telefonicznej obsługi klienta, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Asystent w Dziale Obsługi Klienta z j. niemieckim
Miejsce pracy: Szczecin
Nr ref.: ADOKJN/SZN/082017
ZADANIA
wsparcie techniczne Klientów niemieckich z elementami telesprzedaży
telefoniczna obsługa Klientów
WYMAGANIA
znajomość j. niemieckiego - poziom B2
komunikatywność i otwartość
asertywność
umiejętności perswazyjne i negocjacyjne mile widziane
OFERUJEMY
umowę o pracę z wynagrodzeniem 4000 zł brutto
system premiowy co miesiąc
szkolenia i kursy
kartę Multisport + pakiet zdrowotny
dodatek relokacyjny w wysokości 700 zł przez okres 1,5 roku
dodatkowe bonusy pozapłacowe: dodatkowe prywatne ubezpieczenie zdrowotne
Jako doradca klienta będziesz zajmował się wszystkimi zgłoszeniami klientów dotyczącymi usterek technicznych produktów Vodafone poprzez dostępne kanały (telefon,e-mail, czat, itp.). Identyfikujesz problemy i proaktywnie eliminujesz błędy. Dokumentujesz wszystkie zgłoszenia zgodnie z...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
2 dni
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
Handling incoming calls in English. Handling app. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high quality of customer service.
Handling incoming calls in German. Handling chats and emails. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high quality of customer service.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 dni
Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów. Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
6 dni
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
6 dni
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
The role: Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer telephone, email or chat contacts; Understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best solution for each of them in line with our key performance indicators;...
As a Consumer Service Representative you will: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone and e-mail; Provide friendly and efficient customer service support in Dutch language; Advice and inform customers regarding clients' products and services; Identify, research, and...