Ekspert ds. e-Marketingu
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 2016/186
Fascynuje Cię świat e-marketingu? Posiadasz doświadczenie w tym obszarze i chcesz rozwijać się w międzynarodowej, innowacyjnej organizacji? Szukasz firmy, która szanuje Twój czas i życie prywatne?
Jesteś nastawiony na cel i chciałbyś pracować blisko sprzedaży?
Zaaplikuj do nas, to właśnie Ciebie szukamy!
Co aktywujesz dołączając do zespołu Nationale-Nederlanden:
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
- możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się organizacji,
- możliwość uczestniczenia w interesujących szkoleniach organizowanych przez firmy zewnętrzne,
- pracę w wygodnym biurze (m.in. pokój relaksu, pokój dla matek karmiących) zlokalizowanym na Powiślu,
- szeroką ofertę benefitów (opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe na życie, kafeterię benefitów np. karta MultiSport, bilety do kina i wiele innych),
- możliwość pracy z domu raz w tygodniu oraz tzw. krótsze piątki,
- możliwość angażowania się w liczne akcje charytatywne,
- dobrą atmosferę pracy.
Jako Specjalista ds. e- Marketingu będziesz:
- realizować kampanie sprzedażowe i leadowe w Internecie,
- odpowiadać za rozwój serwisów i narzędzi w Internecie dedykowanych Klientom Nationale-Nederlanden,
- sugerować dodatkowe zmiany, rozwinięcie wybranych narzędzi oraz tworzenie nowych,
- współpracować z różnymi pionami w ramach Nationale-Nederlanden oraz agencjami zewnętrznymi w celu realizacji projektów i kampanii.
Czego potrzebujesz, aby aktywować nowe wyzwania?
- wykształcenia wyższego – mile widziane studia w zakresie marketingu lub zarządzania,
- co najmniej 4 lat doświadczenia w obszarze e- marketingu,
- co najmniej 2 lat doświadczenia w prowadzeniu kampanii sprzedażowych (performancowe),
- mile widziane doświadczenie w pracy po stronie domu mediowego,
- dobrej znajomości języka angielskiego,
- dobrej znajomości MS Excel,
- wysoko rozwiniętych umiejętności analitycznych,
- nastawienie na cel, efektywność,
- entuzjazmu, kreatywności, wysokiego poziomu energii,
- poczucia humoru.