- Ogłoszenie nr: 164620
- Data ukazania się ogłoszenia: 19 listopada 2014 r.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Szczecinie
- Powiatowy Lekarz Weterynarii
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- główny księgowy
- w zespole ds. finansowo - księgowych
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Szczecinie
ul. Orląt Lwowskich 8
71 - 340 Szczecin
Miejsce wykonywania pracy:
- Szczecin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- opracowywanie i aktualizowanie dokumentów wewnętrznych regulujących obszar rachunkowości i gospodarki finansowej jednostki, w tym szczególności zasad (polityki) rachunkowości, Zakładowego Planu Kont, instrukcji obiegu i kontroli dokumentów księgowych - zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- prowadzenie pełnej księgowości syntetycznej i analitycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami o finansach publicznych i o rachunkowości, z uwzględnieniem budżetu jednostki w układzie zadaniowym,
- opracowywanie planu finasowego i dysponowanie środkami budżetowymi zgodnie z obowiązującymi przepisami i planem finansowym jednostki,
- sporządzanie sprawozdań budżetowych, w tym w układzie zadaniowym oraz sprawozdań finansowych,
- prawidłowe i terminowe rozliczanie należności i zobowiązań finansowych oraz rozliczeń publiczno - prawnych (ZUS,US i inne)
- sporządzanie list płac oraz ich ujęcie w ewidencji księgowej, prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej (ZUS),podatkowej (US) oraz sporządzanie sprawozdań do GUS,
- sprawowanie nadzoru nad gospodarką finansową i realizacja systemu kontroli zarządczej z obszaru rachunkowości i gospodarki finansowej jednostki,
- obsługa programów: bankowość elektroniczna - VideoTel,Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa - Trezor,programów finansowo - księgowych i płacowych, obsługa Płatnika, BUZA.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca administracyjno - biurowa w siedzibie Urzędu. Kontakt z klientem zewnętrznym,praca pod presją czasu.
Narzędzie pracy - komputer, przy którym praca jest długotrwała. Praca wykonywana jest w budynku nie posiadającym podjazdu i windy. Brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych. Miejsce pracy w siedzibie Inspektoratu mieści się na pierwszym piętrze budynku biurowego.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe ekonomiczne jednolite studia magisterskie bądź inne zgodne z art. 54 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2013 r., poz. 885 z późn.zm.) 3 lata doświadczenie zawodowego w księgowości(wyższe) / 6 lat doświadczenia zawodowego w księgowości (średnie)
- pozostałe wymagania niezbędne:
- ma obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba że odrębne ustawy uzależniają zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych od posiadania obywatelstwa polskiego;
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu,przeciwko obrotowni gospodarczemu,przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego,przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa skarbowe,
- posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego,
- znajomość i umiejętność zastosowania w praktyce przepisów z zakresu:rachunkowości finansów publicznych,podatków i ubezpieczeń społecznych oraz zamówien publicznych,
- znajomość przepisów o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- znajomość przepisów i umiejętności zastosowania w praktyce ustawy o Służbie Cywilnej,
- bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (MS Office) i praktyczna znajomość obsługi programów:VideoTel, TREZOR,BUZA.Płatnik, Symfonia FK, Kadry i płace CDN Optima,
- rzetelność i terminowość
- prawo jazdy kat. B
- doświadczenie w pracy w jednostach budżetowych,
- samodzielność i wysoka kultura osobista.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów