- Ogłoszenie nr: 163685
- Data ukazania się ogłoszenia: 10 października 2014 r.
Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- główny specjalista
- do spraw bezpieczeństwa teleinformatycznego Systemu Powiadamiania Ratunkowego
- w Wydziale Analiz Systemowych Departamentu do spraw Usuwania Skutków Klęsk Żywiołowych i Zarządzania Kryzysowego
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji
ul. Królewska 27
00-060 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Radom
- Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji
Centrum Techniczne Systemu Powiadamiania Ratunkowego
ul. Traugutta 57
26-600 Radom
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- realizacja zadań związanych z bezpieczeństwem systemu teleinformatycznego systemu powiadamiania ratunkowego (SPR);
- realizacja działań związanych z rozbudową i funkcjonowaniem Centrum Certyfikacji dla Systemu SI WCPR oraz SWD PRM, prowadzenie prac związanych z infrastrukturą klucza publicznego PKI (m.in. rejestracja użytkowników, wydawanie/unieważnianie/odnawianie certyfikatów);
- współpraca z podmiotami SPR i podmiotami współpracującymi z tym systemem, w szczególności monitorowanie stanu bezpieczeństwa systemu teleinformatycznego SPR;
- dokonywanie bieżących analiz ryzyk informatycznych;
- opracowywanie i weryfikacja wymagań technicznych z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego SPR;
- analizowanie zgłoszeń incydentów naruszenia bezpieczeństwa w systemie;
- uczestnictwo w realizacji zadań wynikających z umów dla usług zewnętrznych SPR, w tym w szczególności umów dotyczących bezpieczeństwa teleinformatycznego;
- prowadzenie statystyk oraz sporządzanie sprawozdań i analiz.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Praca administracyjno – biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne. Krajowe wyjazdy służbowe.
Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe informatyczne lub telekomunikacyjne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w administrowaniu bezpieczeństwem systemów teleinformatycznych
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
- wiedza z zakresu administrowania urządzeniami oraz oprogramowaniem z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego;
- ogólna znajomość środowiska MS Windows Server ,VMware, Active Directory, PKI, Exchange, Linux, Windows desktop;
- znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem Centrum Certyfikacji, PKI;
- znajomość budowy funkcjonowania sieci TCP/IP, sieci LAN/WAN;
- wiedza z zakresu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych, (analiza ryzyk, polityka bezpieczeństwa, plany ciągłości działania, wymogi ustawy o ochronie danych osobowych);
- znajomość rozwiązań technicznych i metod ochrony systemów teleinformatycznych;
- znajomość dobrych praktyk zarządzania usługami IT;
- umiejętność pracy w zespole;
- umiejętność organizacji pracy własnej;
- umiejętność skutecznego komunikowania się;
- zdolność analizy i syntezy informacji.
- doświadczenie w pracy w administracji publicznej lub doświadczenie w realizacji zadań dla podmiotów sektora publicznego z zakresu utrzymania bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych;
- przeszkolenie z zakresu utrzymania systemów teleinformatycznych.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów