- Ogłoszenie nr: 167458
- Data ukazania się ogłoszenia: 02 marca 2015 r.
Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej w Raciborzu
- Komendant Śląsko-Małopolskiego Oddziału Straży Granicznej
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw administracji i zarządzania siecią teleinformatyczną
- w Sekcji Administracji, Infrastruktury i Bezpieczeństwa Wydziału Łączności i Informatyki
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Dąbrowskiego 2, 47 - 400 Racibórz
Miejsce wykonywania pracy:
- Racibórz
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Konfigurowanie, instalowanie i uruchamianie u użytkowników sprzętu komputerowego i telefonicznego w celu zapewnienia im narzędzi niezbędnych do wykonywania obowiązków służbowych
- Obsługa incydentów w ramach systemu Service Desk SG dotyczących systemów i sprzętu użytkowanego w oddziale w celu zapewnienia sprawnego rozwiązywania problemów zgłaszanych przez użytkowników
- Monitorowanie i kontrola działania sieci, systemów i łączy teleinformatycznych oraz systemów łączności bezprzewodowej, a także podejmowanie czynności zmierzających do usunięcia ewentualnych awarii w celu zapewnienia stałej sprawności systemów i sieci użytkowanych w oddziale
- Krosowanie połączeń w ramach sieci strukturalnej w oddziale w celu zapewnienia użytkownikom dostępu do systemów teleinformatycznych korzystających z sieci
- Prowadzenie dokumentacji techniczno-eksploatacyjnej oraz bieżące nanoszenie zmian w bazach danych zawierających informacje o użytkownikach i sprzęcie teleinformatycznym w celu zapewnienia aktualności dokumentacji i baz danych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy;
równoważny system czasu pracy, praca w godzinach nocnych oraz w weekendy i święta;
możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie o kierunku telekomunikacja, elektronika, elektrotechnika lub informatyka
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego z zakresu obsługi urządzeń teleinformatycznych
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość zagadnień z zakresu telefonii, informatyki, teleinformatyki, transmisji danych, administracji sieciami teleinformatycznymi;
- komunikatywność;
- umiejętność pracy w zespole;
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „POUFNE”.
- odpowiedzialność;
- przeszkolenie specjalistyczne z zakresu obsługi i eksploatacji urządzeń i oprogramowania;
- posiadanie uprawnień energetycznych (E eksploatacja);
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
- posiadanie do 1 roku doświadczenia zawodowego z zakresu obsługi systemów informatycznych.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów