Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie
Komendant Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Kętrzyn
Ogłoszenie o naborze Nr 22045
Warunki pracy
Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze budynku wielokondygnacyjnego kompleksu koszarowego komendy oddziału. Dojścia i dojazdy utwardzone, budynek posiada bariery architektoniczne (schody, brak wind) dla osób ze stopniem niepełnosprawności (dysfunkcją ruchową), brak pomieszczeń higieniczno-sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych. Pomieszczenia pracy spełniają wymagania stanowisk pracy stałej, na stanowisku nie występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe lub uciążliwe dla zdrowia. Praca administracyjno – biurowa w systemie jednozmianowym. Ryzyko zawodowe na poziomie akceptowalnym.Występują czynniki utrudniające wykonywanie zadań takie jak stres i presja czasu podczas konieczności natychmiastowego uzupełniania akt osobowych w związku z potrzebą ich analizy, bądź przygotowania do wysłania w celu rozpatrzenia sprawy przez inny organ w bardzo krótkim czasie.
Zakres zadań
- bieżące prowadzenie i aktualizacja komputerowej kadrowej bazy danych funkcjonariuszy Straży Granicznej, niezbędnych do comiesięcznej transmisji i naliczania przez pion finansowy uposażeń oraz innych należności finansowych;
- zakładanie, prowadzenie i bieżące uzupełnianie teczek akt osobowych funkcjonariuszy poprzez włączanie oraz wpisywanie wytworzonych dokumentów związanych ze stosunkiem służbowym poszczególnych funkcjonariuszy celem czytelnego i chronologicznego dokumentowania służby;
- bieżące sporządzanie rozkazów personalnych mających formę decyzji administracyjnych na okoliczność mianowania funkcjonariuszy do służby stałej oraz przyznania nagrody jubileuszowej;
- wydawanie dokumentacji służbowej oraz wszelkiej korespondencji dotyczącej stosunku służbowego funkcjonariuszy celem doręczenia zainteresowanym, a także udzielania informacji niezbędnych do sporządzania dokumentacji służbowej osobom upoważnionym.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego udokumentowanego doświadczenia zawodowego/stażu pracy w sporządzaniu dokumentacji kadrowej
- znajomość: rozdziału 2, 8-11 i 13 ustawy o Straży Granicznej, przepisów o ochronie informacji niejawnych, przepisów o ochronie danych osobowych, przepisów Zarządzenia Komendanta Głównego Straży Granicznej w sprawie prowadzenia dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem służbowym funkcjonariuszy SG,
- umiejętność posługiwania się komputerowymi pakietami biurowymi,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność argumentowania,
- łatwość prowadzenia kontaktów interpersonalnych,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- przeszkolenie w zakresie przetwarzania danych osobowych i ochrony informacji niejawnych,
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych,
- umiejętność działania w sytuacjach znacznego okresowego spiętrzenia zadań,
- umiejętność pracy pod presją czasu.