Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Kierownik magazynu
Miejsce pracy: pomorskie/ Gdańsk
Nr Ref.: KM/04/2017/GDA
Aktualnie dla naszego Klienta, globalnego dostawcy usług transportowych i logistycznych, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Kierownik magazynu
Nr ref.: KM/04/2017/GDA
Miejsce pracy: Gdańsk Kokoszki
Cel stanowiska:
- zapewnienie realizacji celów budżetowych i jakościowych poprzez właściwą organizację pracy w podległym obszarze i prowadzenie działań związanych z pozyskiwaniem potencjalnych klientów,
- efektywne zarządzanie powierzonymi zasobami ludzkimi i technicznymi dla realizacji zadań związanych z obsługą towarów,
- zapewnienie bezpieczeństwa pracowników i towarów poprzez nadzór nad przestrzeganiem przepisów bhp i p.poż.
Zadania:
- organizacja pracy i efektywne zarządzanie zespołem,
- nadzór nad utrzymaniem czystości i porządku w magazynie oraz jego w bezpośrednim otoczeniu (rampy podjazdowe),
- prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą klientów i raportowanie poziomu jakości usług,
- prowadzenie działań z zakresu presales,
- nadzór nad stanem technicznym środków transportu wewnętrznego.
Oczekiwania:
- wykształcenie minimum średnie,
- minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku,
- doświadczenie w budżetowaniu mile widziane,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie - warunek konieczny,
- umiejętność zarządzania zespołem,
- terminowa realizacja zadań,
- spostrzegawczość, sumienność, dokładność.
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- pakiet benefitów: opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie dodatkowe, bonusy na święta, dofinansowanie lekcji języka angielskiego,
- zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
Oferta dotyczy pracy stałej.