Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dla Naszego Klienta - światowej firmy z rynku najnowocześniejszych technologii - poszukujemy obecnie odpowiednich Kandydatów na stanowisko:
Konsultant ds.obsługi klienta z j.angielskim (bez sprzedaży)
Miejsce pracy: mazowieckie/ Nadarzyn
Nr Ref.: KDOKA/WA2/20161214/A3/KN
Zadania:
- Obsługa połączeń przychodzących: przyjmowanie zapytań od klientów i ich realizacja,
- Informowanie klientów o stanie naprawy sprzętu,
- Aktualizacja przyjętych zleceń w wew. systemie,
- Dbanie o sprzęt, wyposażenie i porządek na stanowisku pracy,
- Przestrzeganie obowiązujących procedur i standardów obowiązujących w firmie.
Wymagania:
- Gotowości do podjęcia pracy od zaraz!
- Doświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta,
- Dostępności do podjęcia pracy na cały etat,
- Znajomość j.angielskiego w stopniu komunikatywnym (poziom B1)
Oferujemy:
- Pracę w Jankach w dużej międzynarodowej firmie z branży najnowocześniejszych technologii,
- Stabilną pracę od poniedziałku do piątku,
- Pracę w godz.: od 8/10 do 16/18,
- Możliwość rozwoju i awansu w wewnętrznych strukturach firmy.