Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: KKT-LUB/0617/WSSA
- Obsługa rozmów przychodzących dotyczących produktów i usług Firmy Telekomunikacyjnej
- Rozwiązywanie problemów dotyczących konfiguracji sprzętowych (np.: telefonu, routera, komputera, tabletu)
- Rejestracja zgłoszeń w systemie komputerowym
- Aktywacja/dezaktywacja usług na kontach Klientów.
- Dobrej obsługi komputera (pakiet MSOffice)
- Dyspozycyjności do pracy w systemie zmianowym
- Wiedzy technicznej z zakresu informatyki i\lub telekomunikacji
- Dobrej dykcji i brak wad wymowy
- Wysokiej kultury osobistej
- Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
- Zainteresowania nowymi technologiami – mile widziane
- Wykształcenia informatycznego i/lub telekomunikacyjnego – mile widziane
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Wynagrodzenie godzinowe (13 zł brutto)
- Możliwość uzyskania premii i prowizji
- Możliwość skorzystania z benefitów (Multisport, prywatna opieka medyczna, atrakcyjne oferty ubezpieczeń)
- Możliwość awansu oraz zdobycia doświadczenia w obsłudze Klienta
- Możliwość pogodzenia nauki w systemie zaocznym z pracą
- Pracę dla wiodącej Firmy Telekomunikacyjnej