Centrum Bankowości Bezpośredniej (CBB sp. z o.o.) - jedna z największych firm z branży Contact Center w Polsce poszukuje kandydatów na stanowisko:
Nr Ref.: Praca.pl/ZOBE
- Obsługa telefoniczna Klientów Firmowych Banku Pekao S.A. w zakresie Bankowości Elektronicznej
- Helpdesk dla bankowości internetowej i mobilnej
- Przyjmowanie i realizacja dyspozycji Klientów
- Udzielanie informacji o produktach i usługach Banku
- Dbanie o pozytywny wizerunek Firmy
- Kreatywność i umiejętność rozwiązywania problemów
- Dyspozycyjność i dobra organizacja pracy
- Dobra obsługa komputera (MS Office)
- Umiejętność pracy w zespole
- Łatwość nawiązywania kontaktów
- Odpowiedzialność w podejściu do wykonywanych obowiązków
- Dynamizm w działaniu
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
- Możliwość zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenie
- Stabilne zatrudnienie i doskonałą atmosferę pracy
- Możliwość zdobycia wiedzy i doświadczenia w obsłudze największych i znanych firm kapitałowych w Polsce
- Możliwowść rozwoju kariery w ramach Firmy, Banku Pekao S.A. oraz Grupy UniCredit
- Elastyczne godziny pracy, które łatwo można pogodzić ze studiami czy realizacją własnych pasji i zainteresowań
Nasi Konsultanci corocznie wygrywają ogólnopolski konkurs Telemarketer Roku, jeździmy w Alpy na Ski Meeting, mamy swoją drużynę piłkarską w FLS, wewnętrzną Akademię Talentów, wspólne wyjazdy, Wi-FI w pracy i wiele innych okazji do integracji.
Poznaj
Pekao Direct Sp. z o.o.
#KimJesteśmy?
Najlepszym PraCCodawcą Roku w branży usług Contact Center według prestiżowego Konkursu Złota Słuchawka. Wyznaczamy standardy rozwoju bankowości internetowej i mobilnej. Stawiamy na innowacyjne rozwiązania i pomagamy Klientom Banku Pekao S.A. w codziennym bankowaniu.
#DlaczegoMy?
Wiemy jak ważne jest by praca, którą wykonujesz dawała radość i satysfakcję. Pomożemy Ci w odkryciu Twoich talentów i pokładów dobrej energii. Otrzymasz od nas wsparcie, dzięki któremu rozwiniesz swoje skrzydła.
#WejdźNaPokładPekaoDirect
Pracujemy w zgranych zespołach, które tworzą całość naszego Contact Center. Pozwala nam to na zdobywanie prestiżowych nagród branżowych takich jak: Złota Słuchawka, Telemarketer, Złoty Bankier, ARC i wiele innych. Wymieniamy się doświadczeniami, doceniamy wiedzę i stawiamy na relację.