Najnowsze oferty pracy

  • Naczelnik Wydziału kontroli inwestycji

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: kierowanie podległym Wydziałem w celu zapewnienia realizacji wyznaczonych celów, planowanie, organizowanie, nadzorowanie prowadzonych kontroli w Spółce oraz w spółkach zależnych od PKP PLK S.A. w zakresie ich działalności, w tym realizowanych...
  • Naczelnik wydziału polityki sprzedaży produktu​

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: kierowanie podległym Wydziałem w celu zapewnienia realizacji wyznaczonych celów, formułowanie propozycji w zakresie polityki sprzedaży usług udostępniania infrastruktury kolejowej będącej własnością Spółki, rozwój metodyki wyznaczania stawek...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Piaseczno Naczelnik Wydziału Piaseczno
Naczelnik Wydziału Gospodarowania Mieniem

Naczelnik Wydziału Gospodarowania Mieniem

Starostwo Powiatowe w Piasecznie
Piaseczno
praca stacjonarna
2289 dni temu

Ogłoszenie numer: 1899243, z dnia 2018-01-19

Starostwo Powiatowe w Piasecznie

Starostwo Powiatowe w Piasecznie

Naczelnik Wydziału Gospodarowania Mieniem

Miejsce pracy: Piaseczno

Nr Ref.: 01/2018

 

Opis stanowiska

Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:

  • planowanie i organizowanie pracy Wydziału WGM,
  • prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie gospodarki nieruchomościami,
  • organizacja i prowadzenie procedur przetargowych na sprzedaż i dzierżawę nieruchomości,
  • wydawanie decyzji administracyjnych z upoważnienia Starosty Piaseczyńskiego,
  • współpraca z kierownikami jednostek organizacyjnych powiatu i nadzór w zakresie prawidłowego i legalnego gospodarowania powierzonym im mieniem,
  • bieżące monitorowanie sposobu wykorzystania mienia powiatu oraz mienia skarbu państwa,
  • nadzór nad ujawnianiem prawa własności w księgach wieczystych,
  • sporządzanie projektów umów dzierżawy i sprzedaży nieruchomości.

Wymagania

Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • wykształcenie wyższe II stopnia,
  • min. 5 lat stażu pracy,
  • umiejętność pracy w środowisku Ms Office,
  • doświadczenie na stanowisku kierowniczym min. 2 lata,
  • znajomość ustaw: o gospodarce nieruchomościami, kodeksu postępowania administracyjnego, o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,
  • znajomość przepisów regulujących pracę samorządu terytorialnego,
  • znajomość topografii Powiatu Piaseczyńskiego,
  • znajomość rynku nieruchomości, w tym nieruchomości Skarbu Państwa,
  • doświadczenie w zakresie zarządzania nieruchomościami, w szczególności w zakresie obrotu oraz najmu i dzierżawy.

Wymagania dodatkowe:

  • doświadczenie w zakresie wyceny nieruchomości,
  • przedstawienie koncepcji zarządzania Wydziałem Gospodarowania Mieniem.

Oferujemy

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w administracji samorządowej,
  • stabilne warunki zatrudnienia,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • dodatkowe ubezpieczenie, kartę Benefit.

Wymagane dokumenty:

  • życiorys (CV) i list motywacyjny,
  • kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie,
  • kwestionariusz osobowy dla kandydatów,
  • dokumenty lub kserokopie dokumentów poświadczające wymagany staż pracy oraz wymagane doświadczenie w pracy,
  • oświadczenie potwierdzające umiejętność pracy na komputerze w środowisku MS Office,
  • oświadczenie o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o znajomości ustaw: znajomość ustaw: o gospodarce nieruchomościami, kodeksu postępowania administracyjnego, o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,
  • oświadczenie o znajomości przepisów regulujących pracę samorządu terytorialnego,
  • oświadczenie o znajomości topografii Powiatu Piaseczyńskiego oraz rynku nieruchomości, w tym nieruchomości Skarbu Państwa,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji oraz po jego zakończeniu - zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. 2016 r., poz. 922).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Naczelnik Wydziału kontroli inwestycji

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: kierowanie podległym Wydziałem w celu zapewnienia realizacji wyznaczonych celów, planowanie, organizowanie, nadzorowanie prowadzonych kontroli w Spółce oraz w spółkach zależnych od PKP PLK S.A. w zakresie ich działalności, w tym realizowanych...
  • Naczelnik wydziału polityki sprzedaży produktu​

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: kierowanie podległym Wydziałem w celu zapewnienia realizacji wyznaczonych celów, formułowanie propozycji w zakresie polityki sprzedaży usług udostępniania infrastruktury kolejowej będącej własnością Spółki, rozwój metodyki wyznaczania stawek...