Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Office Manager
Job location: Bielsko-Biała
Nr ref.: 7-12-43519/PC
Dla jednego z naszych Klientów, dynamicznie rozwijającej się firmy z branży IT, która rozwija swoje biuro w Bielsku Białej, poszukijemy kandydatów na stanowisko Office Managera.
Zadania:
Zadania:
- zarządzanie całością procesów administracyjno-organizacyjnych biura
- zarządzanie prawidłowym obiegiem dokumentów
- współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług
- negocjowanie umów - z dostawcami artykułów biurowych, usług kurierskich, pocztowych, telefonicznych itp.
- kontrola i optymalizacja kosztów administracyjnych
- organizacja podróży służbowych w kraju i za granicą - zamawianie biletów, rezerwacja noclegów itp.
Requirements:
- doświadczenie zawodowe zdobyte na podobnym stanowisku (asystentka biura, asystenkta zarządu, kierownik biura, kierownik administracji)
- bardzo dobra znajomość języka angielskieg w mowie i piśmie
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w szczególności MS Office
- bardzo dobra organizacja czasu pracy własnej
Benefits:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
- praca w przyjaznym środowisku
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku
pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".