Opis stanowiska: Przygotowywanie materiałów (informacje, fotografie) do miesięcznika „KM – Moja Kolej”, Aktualizacja bazy kontaktów osób, do których dystrybuowany jest miesięcznik „KM – Moja Kolej”, Monitoring, dystrybucja i archiwizacja informacji publikowanych w mediach na temat...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Obowiązki: Tworzenie kampanii reklamowych dla kilku spółek; Dbanie o pozytywny wizerunek firmy; Analiza rynku i konkurencji; Zarządzanie stronami firmowymi oraz social mediami; Prowadzenie działań promocyjnych (B2B oraz B2C) Współpraca z interesariuszami firmy (pracownikami oraz firmami...
specjalista junior / mid / senior kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Chcemy, abyś razem z nami: sprzedawał/a produkty, szukając nowych szans sprzedażowych; nawiązywał/a kontakt telefoniczny i mailowy Klientami biznesowymi; zajmował/a bieżącą obsługą klientów w tym działania windykacyjne; po kompleksowym wdrożeniu doradzał/a w zakresie produktów i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Komunikacja z klientami w jęz. UKR/RUS; Tworzenie ofert w języku rosyjskim; Zamieszczanie ofert handlowych na rosyjskojęzycznych portalach ogłoszeniowych; Aktywne wyszukiwanie firm i nawiązywanie długofalowej współpracy; Podstawowa obróbka zdjęć oraz aktualizacja stron internetowych;...
Zakres obowiązków: Współtworzenie i realizacja budżetu marketingowego; Organizowanie wyjazdów, eventów, szkoleń; Planowanie, wdrażanie oraz rozliczanie akcji promocyjnych; Opracowanie, nadzór nad produkcją, dystrybucja materiałów wizerunkowych oraz promocyjnych w szczególności...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
7 dni
Segment sprzedaży produktów szkoleniowych dla szkół Miejsce pracy: Warszawa Zakres obowiązków: Odpowiedzialność za zawartość i aktualność treści stron internetowych przy wykorzystaniu systemów typu CMS; Analiza ruchu na stronie i efektywności działań SEM; Prowadzenie powierzonych...
Twoje codzienne zadania jako Specjalista ds. wdrożenia kampanii online: Sprzedaż produktów i rozwiązań Google Ads; Nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych; Przygotowanie strategii reklamy internetowej pod indywidualne potrzeby klienta; Doradztwo klientom w kwestiach...
Twoje codzienne zadania jako Specjalista ds. sprzedaży reklamy internetowej: Sprzedaż produktów i rozwiązań Google Ads, w tym: ustalenie budżetu na proponowaną reklamę; Doradztwo klientom w kwestiach związanych z Google Ads, w tym: propozycje nowych rozwiązań, negocjacje ofert, edukacja w...
Twoje codzienne zadania jako Specjalista ds. Sprzedaży i Rozwoju Kampanii Google Ads: Sprzedaż produktów Google Ads poprzez doradztwo strategiczne dla klientów indywidualnych oraz B2B (w tym dla agencji marketingowych) w celu optymalizacji internetowych kampanii reklamowych; Konsekwentna...
Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Pracownik ds wsparcia działu marketingu
Praca Tymczasowa
Miejsce pracy: Warszawa - Centrum
Nr Ref.: MARKET/WAW/015/PBA
Zadania:
wsparcie działu marketingu przy zarządzaniu projektami
współpraca z dostawcami, wsparcie przy produkcji materiałów marketingowych
współpraca z działem finansowym, przygotowywanie kosztorysów
Wymagania:
wykształcenie wyższe - preferowane Zarządzanie i Marketing
zainteresowanie obszarem marketingu
znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie umożliwiająca swobodną komunikację
bardzo dobra obsługa komputera (MS Office)
umiejętność szybkiego uczenia się
umiejętność pracy zespołowej
komunikatywność
doświadczenie w marketingu – dodatkowy atut
umiejętności analityczne – dodatkowy atut
Oferujemy:
pracę tymczasową
umowę o pracę do końca grudnia 2014
atrakcyjne wynagrodzenie
pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
Opis stanowiska: Przygotowywanie materiałów (informacje, fotografie) do miesięcznika „KM – Moja Kolej”, Aktualizacja bazy kontaktów osób, do których dystrybuowany jest miesięcznik „KM – Moja Kolej”, Monitoring, dystrybucja i archiwizacja informacji publikowanych w mediach na temat...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Obowiązki: Tworzenie kampanii reklamowych dla kilku spółek; Dbanie o pozytywny wizerunek firmy; Analiza rynku i konkurencji; Zarządzanie stronami firmowymi oraz social mediami; Prowadzenie działań promocyjnych (B2B oraz B2C) Współpraca z interesariuszami firmy (pracownikami oraz firmami...
specjalista junior / mid / senior kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Chcemy, abyś razem z nami: sprzedawał/a produkty, szukając nowych szans sprzedażowych; nawiązywał/a kontakt telefoniczny i mailowy Klientami biznesowymi; zajmował/a bieżącą obsługą klientów w tym działania windykacyjne; po kompleksowym wdrożeniu doradzał/a w zakresie produktów i...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Komunikacja z klientami w jęz. UKR/RUS; Tworzenie ofert w języku rosyjskim; Zamieszczanie ofert handlowych na rosyjskojęzycznych portalach ogłoszeniowych; Aktywne wyszukiwanie firm i nawiązywanie długofalowej współpracy; Podstawowa obróbka zdjęć oraz aktualizacja stron internetowych;...
Zakres obowiązków: Współtworzenie i realizacja budżetu marketingowego; Organizowanie wyjazdów, eventów, szkoleń; Planowanie, wdrażanie oraz rozliczanie akcji promocyjnych; Opracowanie, nadzór nad produkcją, dystrybucja materiałów wizerunkowych oraz promocyjnych w szczególności...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
7 dni
Segment sprzedaży produktów szkoleniowych dla szkół Miejsce pracy: Warszawa Zakres obowiązków: Odpowiedzialność za zawartość i aktualność treści stron internetowych przy wykorzystaniu systemów typu CMS; Analiza ruchu na stronie i efektywności działań SEM; Prowadzenie powierzonych...
Twoje codzienne zadania jako Specjalista ds. wdrożenia kampanii online: Sprzedaż produktów i rozwiązań Google Ads; Nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych; Przygotowanie strategii reklamy internetowej pod indywidualne potrzeby klienta; Doradztwo klientom w kwestiach...
Twoje codzienne zadania jako Specjalista ds. sprzedaży reklamy internetowej: Sprzedaż produktów i rozwiązań Google Ads, w tym: ustalenie budżetu na proponowaną reklamę; Doradztwo klientom w kwestiach związanych z Google Ads, w tym: propozycje nowych rozwiązań, negocjacje ofert, edukacja w...
Twoje codzienne zadania jako Specjalista ds. Sprzedaży i Rozwoju Kampanii Google Ads: Sprzedaż produktów Google Ads poprzez doradztwo strategiczne dla klientów indywidualnych oraz B2B (w tym dla agencji marketingowych) w celu optymalizacji internetowych kampanii reklamowych; Konsekwentna...