Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne.
- Realizacja zadań związanych ze sprawnym funkcjonowaniem recepcji;
- Obsługa gości, Klientów odwiedzających firmę;
- Odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych;
- Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej;
- Dbanie o sprawny obieg dokumentów firmy;
- Doświadczenie na podobnym stanowisku;
- Wykształcenie średnie;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym - warunek konieczny;
- Wysoka kultura osobista;
- Zdolności interpersonalne;
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
- Odpowiedzialność;
- Dokładność;
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
Oferujemy:
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego;
- Zatrudnienie w oparciu o pracę tymczasową;
- Miłą atmosferę i środowisko pracy;
- Dostęp do benefitów na preferencyjnych warunkach;
- Wiele zniżek na usługi.
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.