Twoja misja W swojej pracy połączysz zaangażowanie, otwartość na innych oraz swoje doświadczenie, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, profesjonalną obsługą oraz indywidualnym, zorientowanym na ich potrzeby podejściem.
TWOJA MISJA Zapewnienie profesjonalnych, najwyższej jakości usług świadczonych przez recepcję, Maksymalizowanie przychodów hotelu poprzez sprzedaż pokoi i usług hotelowych, identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję gości i pracowników, Szkolenie i...
Twoja misja W swojej pracy dołożysz wszelkich starań, chęci, zaangażowania, jak i dotychczasowego doświadczenia, zdobytej wiedzy, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, doskonałą i przyjazną obsługą, jak i indywidualnym , zorientowanym na ich potrzeby podejściem. Będziesz...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Zakres obowiązków: check-in, check-out, w tym wystawianie faktur VAT; przyjmowanie i potwierdzanie rezerwacji telefonicznych, mailowych; bieżąca obsługa gości; PRACA STAŁA od zaraz;
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie realizacja obowiązków wynikających z umów o administrowanie internatami/kwaterami internatowymi w szczególności: bieżący nadzór nad nieruchomością; zarządzanie dokumentacją budynku; sprawowanie nadzoru nad powierzonym mieniem;...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
9 godz.
Opis stanowiska Obsługa centralki telefonicznej (odbieranie i przełączanie telefonów) Przyjmowanie, ewidencja i dystrybucja korespondencji wychodzącej i przychodzącej; Współpraca z firmami kurierskimi oraz pocztą; Obsługa skrzynki mailowej firmowej; Obsługa Gości odwiedzających firmę;...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
11 godz.
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej, mailowej oraz korespondencji przychodzącej/ wychodzącej (również wyjścia w...
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych zgodnie z procedurami wewnętrznymi; Dbanie o wizerunek firmy: estetykę stanowiska recepcji, sal konferencyjnych, przestrzeni...
Strive for excellence is in our DNA. Since 1993, we have been helping the world's leading companies imagine, design, engineer, and deliver software that changes the world. We are more than just specialists are. We are experts.
Currently we are looking for an Administrative Assistant for our Kraków office to make the team even stronger.
RESPONSIBILITIES
Coordination of reception work;
uploading invoices to internal systems;
Support in organization of first day of work for new joiners;
Supervising and controlling parcels distribution, Providing/Sending documents, Distribution of taxi vouchers – on to employee; Office supplies, Groceries ordering, Conference rooms (coordination and possible assistance in finding and booking an alternative room)
Support guests
Support to HR department:
Distribution of benefits;
REQUIREMENTS
Sense of responsibility;
Ability to establish good cooperation;
Fluent English;
Very good organizational skills.
WE OFFER
Experience exchange with colleagues all around the world;
Competitive compensation depending on experience and skills;
Regular assessments and salary reviews;
Social package - medical care, sports;
Free English classes with native speakers (certified English teachers);
Twoja misja W swojej pracy połączysz zaangażowanie, otwartość na innych oraz swoje doświadczenie, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, profesjonalną obsługą oraz indywidualnym, zorientowanym na ich potrzeby podejściem.
TWOJA MISJA Zapewnienie profesjonalnych, najwyższej jakości usług świadczonych przez recepcję, Maksymalizowanie przychodów hotelu poprzez sprzedaż pokoi i usług hotelowych, identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję gości i pracowników, Szkolenie i...
Twoja misja W swojej pracy dołożysz wszelkich starań, chęci, zaangażowania, jak i dotychczasowego doświadczenia, zdobytej wiedzy, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, doskonałą i przyjazną obsługą, jak i indywidualnym , zorientowanym na ich potrzeby podejściem. Będziesz...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Zakres obowiązków: check-in, check-out, w tym wystawianie faktur VAT; przyjmowanie i potwierdzanie rezerwacji telefonicznych, mailowych; bieżąca obsługa gości; PRACA STAŁA od zaraz;
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie realizacja obowiązków wynikających z umów o administrowanie internatami/kwaterami internatowymi w szczególności: bieżący nadzór nad nieruchomością; zarządzanie dokumentacją budynku; sprawowanie nadzoru nad powierzonym mieniem;...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
9 godz.
Opis stanowiska Obsługa centralki telefonicznej (odbieranie i przełączanie telefonów) Przyjmowanie, ewidencja i dystrybucja korespondencji wychodzącej i przychodzącej; Współpraca z firmami kurierskimi oraz pocztą; Obsługa skrzynki mailowej firmowej; Obsługa Gości odwiedzających firmę;...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat
11 godz.
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej, mailowej oraz korespondencji przychodzącej/ wychodzącej (również wyjścia w...
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych zgodnie z procedurami wewnętrznymi; Dbanie o wizerunek firmy: estetykę stanowiska recepcji, sal konferencyjnych, przestrzeni...