Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik ds. Administracyjnych z j. niemieckim (back office)

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    15 godz.
    O zespole Dział CP Homecare odpowiada głównie za przygotowywanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów z Niemiec. Oferujemy możliwość pracy w międzynarodowej firmie oraz współpracy z niemieckimi partnerami. Zakres obowiązków:...
  • Bespoke Administrative Specialist

    Roca Pool - Spa Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    To będziesz odpowiedzialna/y za: Przyjmowanie, rejestrację i koordynowanie zamówień; Inicjowanie kodów produktów na zamówienie (SAP); Stała obsługa sieci dystrybucji; Ogólne czynności administracyjne w biurze Bespoke Solutions; Ogólne wsparcie zespołu projektowego i technicznego....
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Praca.pl Sp. z o.o.   Gryfice    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    13 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie i koordynacja zamówień, Tworzenie kodów produktów (SAP), Bieżąca obsługa dystrybucji, Działania administracyjne, Wsparcie dla zespołów projektowych i technicznych.
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Praca.pl Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    13 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie i koordynacja zamówień, Tworzenie kodów produktów (SAP), Bieżąca obsługa dystrybucji, Działania administracyjne, Wsparcie dla zespołów projektowych i technicznych.
  • Specjalista ds. administracji

    UNIBEP S.A.   Warszawa, ul. Annopol    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Twój zakres obowiązków Obsługa korespondencji i sekretariatu Spółki, Obsługa telefoniczna i osobista klientów Spółki, Prowadzenie rejestru dokumentów przychodzących i wychodzących firmy, Redagowanie pism służbowych i dokumentów zgodnie ze standardami spółki, Obsługa poczty...
  • Referent ds Płac

    Szpital Specjalistyczny w Pile   Piła    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    obsługa płacowa pracowników i zleceniobiorców w tym m.in. terminowe naliczanie i wypłacanie wynagrodzeń oraz pochodnych, prawidłowe naliczanie należnych składek na ubezpieczenia społeczne, obliczanie zasiłków w tym ustalanie podstaw zasiłkowych, biegła obsługa komputera, obsługa...
  • Asystentka / Asystent Działu Fakturowania

    Synevo Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Opis stanowiska: Codzienna weryfikacja komunikatów znajdujących się na portalach NFZ i SZOI; Składanie ofert na programy profilaktyczne do NFZ SZOI; Sporządzanie wniosków dotyczących aneksowania umów zawartych z NFZ; Zakładania kont klientów w systemie rozliczeniowym; Wprowadzanie do...
  • Specjalista / Specjalistka w Dziekanacie Wydziału Biotechnologii

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, ul. Fryderyka Joliot-Curie 14a    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    17 godz.
    Nazwa stanowiska: specjalista Wymiar etatu: pełny etat (umowa o pracę na czas określony w celu zastępowania nieobecnego pracownika) Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Prowadzenie dokumentacji dot. studentów oraz procesu dydaktycznego. Bieżąca obsługa studentów w dziekanacie oraz poprzez...
  • Pracownik działu rozliczeń

    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    weryfikacja i wprowadzanie faktur od dostawców; merytoryczna weryfikacja dokumentów finansowych z zapisami umowy i obowiązującymi przepisami; wystawianie faktur na podstawie zapisów umowy i specyfikacji; wyliczanie zaliczek produkcyjnych; rozliczenia z klientami; obsługa kasy fiskalnej;...
  • Pracownik działu administracji i utrzymania biura zarządu, sekretariatu

    Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów sp. z o.o.   Mińsk Mazowiecki    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 500 - 5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Pracownik administracyjny zajmuje się koordynacją, zarządzaniem i organizacją codziennej pracy biura. Jego głównym zadaniem jest segregacja i archiwizacja pism i dokumentów oraz dbałość o ich prawidłowy obieg w firmie. Osoba na tym stanowisku powinna być przede wszystkim komunikatywna,...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Zachodniopomorskie Koszalin Referent Koszalin
Referent w zespole ds. administracyjnych Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Koszalinie

Referent w zespole ds. administracyjnych Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Koszalinie

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Koszalinie
Koszalin
praca stacjonarna
3023 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 176829
  • Data ukazania się ogłoszenia: 15 stycznia 2016 r.

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Koszalinie

  • Powiatowy Lekarz Weterynarii
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • referent
  • do spraw administracyjnych
  • w zespole ds. administracyjnych Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Koszalinie

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Koszalinie
    ul. Połczyńska 68
    75-816 Koszalin

Miejsce wykonywania pracy:

  • Koszalin

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie składnicy akt, porządkowanie i brakowanie dokumentacji niearchiwalnej, współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie prawidłowego tworzenia teczek spraw i ich przygotowania do przekazania do składnicy akt, przechowywanie, zabezpieczenie oraz ewidencjonowanie posiadanych i przejmowanych akt, współpraca w zakresie brakowania dokumentacji z Archiwum Państwowym.
  • Nadzór nad terminowością realizacji zadań powierzonych poszczególnym zespołom, syntetyczne i analityczne zestawianie zajęć,
  • Nadzór nad terminowością prowadzonych postępowań administracyjnych, nadzór nad terminowością realizacji planów pracy poszczególnych zespołów
  • Nadzór nad terminowością składania wymaganej dokumentacji przez funkcjonariuszy publicznych
  • Weryfikacja i aktualizacja dokumentów wewnętrznych oraz regulaminów i zarządzeń PLW z zakresu zadań zespołu do spraw administracyjnych ,
  • Prowadzenie dziennika korespondencyjnego, przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji zwykłej i elektronicznej wpływającej do Inspektoratu oraz jej rozdział zgodnie z dekretacją, wysyłanie korespondencji wychodzącej z Inspektoratu
  • Realizacja innych zadań zleconych przez PLW,

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu jak i poza siedzibą Urzędu.
    Obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych.
    Niekorzystny mikroklimat pomieszczenia składnicy akt (wymagana przepisami temperatura, wilgotność) oraz kurz, mikroorganizmy, grzyby, pleśń mogące wystąpić na aktach (niebezpieczeństwo występowania alergii).
    Kontakt z klientem zewnętrznym. Praca pod presją czasu.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Miejsce pracy w siedzibie Inspektoratu mieści się na parterze budynku, pomieszczenie składnicy akt znajduje się na poddaszu (I piętro). Podstawowe wyposażenie stanowiska pracy to: zestaw komputerowy, meble biurowe, elektryczne urządzenia biurowe, urządzenia pomiarowe. Praca wykonywana jest w budynku nie posiadającym podjazdu. Brak jest odpowiednio dostosowanej toalety dla osób niepełnosprawnych., brak windy.
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie lub wyższe ekonomiczne lub administracyjne
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • Ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia, lub ukończone studia z zakresu archiwistyki lub posiadanie tytułu zawodowego technika archiwisty,
    • Znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz przepisów wykonawczych dotyczących prowadzenia archiwum zakładowego/składnicy akt,
    • Biegłość w obsłudze komputera,
    • Biegła znajomość programów: Word, Excel,
    • Znajomość podstaw prawa w zakresie właściwym dla Inspekcji Weterynaryjnej oraz służby cywilnej,
    • Znajomość podstaw prawa w zakresie prowadzenia postępowania administracyjnego, postępowania egzekucyjnego w administracji,
    • Znajomość ustawy o finansach publicznych ,
    • Znajomość obsługi urządzeń biurowych
wymagania dodatkowe
  • prawo jazdy kategorii B
  • motywacja do pracy i poczucie odpowiedzialności
  • obowiązkowość i dyspozycyjność
  • umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy własnej.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty

  • Pracownik ds. Administracyjnych z j. niemieckim (back office)

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    15 godz.
    O zespole Dział CP Homecare odpowiada głównie za przygotowywanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów z Niemiec. Oferujemy możliwość pracy w międzynarodowej firmie oraz współpracy z niemieckimi partnerami. Zakres obowiązków:...
  • Bespoke Administrative Specialist

    Roca Pool - Spa Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    To będziesz odpowiedzialna/y za: Przyjmowanie, rejestrację i koordynowanie zamówień; Inicjowanie kodów produktów na zamówienie (SAP); Stała obsługa sieci dystrybucji; Ogólne czynności administracyjne w biurze Bespoke Solutions; Ogólne wsparcie zespołu projektowego i technicznego....
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Praca.pl Sp. z o.o.   Gryfice    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    13 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie i koordynacja zamówień, Tworzenie kodów produktów (SAP), Bieżąca obsługa dystrybucji, Działania administracyjne, Wsparcie dla zespołów projektowych i technicznych.
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Praca.pl Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    13 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie i koordynacja zamówień, Tworzenie kodów produktów (SAP), Bieżąca obsługa dystrybucji, Działania administracyjne, Wsparcie dla zespołów projektowych i technicznych.
  • Specjalista ds. administracji

    UNIBEP S.A.   Warszawa, ul. Annopol    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Twój zakres obowiązków Obsługa korespondencji i sekretariatu Spółki, Obsługa telefoniczna i osobista klientów Spółki, Prowadzenie rejestru dokumentów przychodzących i wychodzących firmy, Redagowanie pism służbowych i dokumentów zgodnie ze standardami spółki, Obsługa poczty...
  • Referent ds Płac

    Szpital Specjalistyczny w Pile   Piła    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    obsługa płacowa pracowników i zleceniobiorców w tym m.in. terminowe naliczanie i wypłacanie wynagrodzeń oraz pochodnych, prawidłowe naliczanie należnych składek na ubezpieczenia społeczne, obliczanie zasiłków w tym ustalanie podstaw zasiłkowych, biegła obsługa komputera, obsługa...
  • Asystentka / Asystent Działu Fakturowania

    Synevo Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Opis stanowiska: Codzienna weryfikacja komunikatów znajdujących się na portalach NFZ i SZOI; Składanie ofert na programy profilaktyczne do NFZ SZOI; Sporządzanie wniosków dotyczących aneksowania umów zawartych z NFZ; Zakładania kont klientów w systemie rozliczeniowym; Wprowadzanie do...
  • Specjalista / Specjalistka w Dziekanacie Wydziału Biotechnologii

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, ul. Fryderyka Joliot-Curie 14a    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    17 godz.
    Nazwa stanowiska: specjalista Wymiar etatu: pełny etat (umowa o pracę na czas określony w celu zastępowania nieobecnego pracownika) Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Prowadzenie dokumentacji dot. studentów oraz procesu dydaktycznego. Bieżąca obsługa studentów w dziekanacie oraz poprzez...
  • Pracownik działu rozliczeń

    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    weryfikacja i wprowadzanie faktur od dostawców; merytoryczna weryfikacja dokumentów finansowych z zapisami umowy i obowiązującymi przepisami; wystawianie faktur na podstawie zapisów umowy i specyfikacji; wyliczanie zaliczek produkcyjnych; rozliczenia z klientami; obsługa kasy fiskalnej;...
  • Pracownik działu administracji i utrzymania biura zarządu, sekretariatu

    Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów sp. z o.o.   Mińsk Mazowiecki    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 500 - 5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Pracownik administracyjny zajmuje się koordynacją, zarządzaniem i organizacją codziennej pracy biura. Jego głównym zadaniem jest segregacja i archiwizacja pism i dokumentów oraz dbałość o ich prawidłowy obieg w firmie. Osoba na tym stanowisku powinna być przede wszystkim komunikatywna,...