Jesteśmy wiodącym specjalistą w dostawach pełnego asortymentu dla gastronomii, hotelarstwa i punktów zbiorowego żywienia we Francji, Niemczech i Szwajcarii. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom logistycznym i doświadczeniu ponad 9000 pracowników, firmie Transgourmet w Europie zaufało 190 000 klientów. W związku z ekspansją na rynek polski poszukujemy pracownika (Warszawa) na stanowisko:
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe,
- Minimum 5 lat doświadczenia w pracy w gastronomii, w handlu lub sprzedaży dla klientów kluczowych,
- Bardzo dobra znajomość rynku FMCG, gastronomicznego i żywienia zbiorowego,
- Doświadczenie w prowadzeniu projektów sprzedażowych,
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołami sprzedaży, w tym motywowanie i szkolenie pracowników,
- Wysoko rozwinięte umiejętności sprzedażowe, organizacyjne i analityczne,
- Bardzo dobre umiejętności interpersonalne,
- Umiejętność obsługi komputera (pakiet Office),
- Czynne prawo jazdy Kat. B,
- Rzetelność, solidność, wysokie standardy pracy,
- Znajomość języka niemieckiego i/lub angielskiego.
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
- Szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe.
Aplikacje z dopiskiem w tytule maila/ kopercie: „REG.DYR.SPRZEDAŻY TG_A”.
Poznaj
Transgourmet Polska Sp. z o.o.
Transgourmet Polska Sp. z o.o. należy do grupy Transgourmet specjalizującej się w hurtowych dostawach dla hotelarstwa, gastronomii, firm cateringowych oraz ośrodków zbiorowego żywienia. W Polsce posiadamy centrum logistyczno-magazynowe w Ożarowie Mazowieckim oraz 18 hal sprzedaży stacjonarnej Selgros Cash&Carry. Zatrudniamy ponad 4300 pracowników, a nasz dalszy rozwój, to konsekwencja udanych wyników.