Najnowsze oferty pracy

  • Standardization Project Leader

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Your main area of responsibility in this position will include: managing complex projects in area of finance process standardization in terms of scope, cost, timelines, resources, risk, change and communication, planning, co-ordination, and execution of project deliverables within specific project...
  • Standardization PMO Consultant

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Your main area of responsibility in this position will include: providing overall standardization projects support to Project Leaders in multiple areas, including project data base management, document management, project reviews, reporting and process management, acting as point of contact for the...
  • Finance Manager

    NES Global Talent   Szczecin    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Zakres obowiązków: Tworzenie krótko i długoterminowych strategii finansowych w firmie Zarządzanie działem finansów Kontakt z instytucjami finansowymi Ocena ryzyka finansowego Przygotowanie analiz i raportów dla Zarządu Nadzór nad procedurami finansowymi Ocena rentowności obszarów...
  • Główna Księgowa / Główny Księgowy

    NES Global Talent   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Zakres obowiązków: Sporządzanie sprawozdań finansowych według IFRS Współpraca z instytucjami zewnętrznymi Weryfikacja deklaracji podatkowych takich jak CIT, VAT, UHT, podatek u źródła Nadzór nad działem księgowości Współpraca z audytorami Sporządzanie raportów finansowych Prognozowanie finansowe
  • Kierownik Zmiany

    Rex Concepts PLK Poland S.A.   Szczecin, ul. Andrzeja Struga 42    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / zlecenie   4 800 - 5 400 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Czym będziesz się zajmować? Prowadzeniem zmian zgodnie z obowiązującymi standardami jakości i obsługi Klienta, Kierowaniem pracy Zespołu - będziesz odpowiedzialny za rozwój i motywację pracowników oraz za zapewnienie wyjątkowej atmosfery pracy, Dbaniem o dostępność wszystkich...
  • Kierownik / Inżynier robót sanitarnych

    Climatic Sp. z o.o. Sp. k.   zachodniopomorskie    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    21 godz.
    Miejsce pracy: Reguły k. Warszawy / budowy na terenie Polski / Zakład Produkcyjny w Ostrowcu Świętokrzyski Twój zakres obowiązków: nadzór nad robotami sanitarno – wentylacyjnymi, w tym z robotami związanymi z pracami wykonywanymi wewnątrz budynku, nadzór, koordynacja i organizacja prac...
  • Zastępca Kierownika Sprzedaży Artykułów Wyposażenia Wnętrz

    AGATA Spółka Akcyjna   Koszalin    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Twój zakres obowiązków Zarządzanie pracą podległego zespołu oraz motywowanie pracowników; Realizacja planów sprzedaży; Przestrzeganie przepisów oraz procedur obowiązujących w firmie; Odpowiedzialność za pracę zespołu sprzedawców; Odpowiedzialność za przestrzeganie procedur...
  • Menedżer Zespołu Sprzedaży

    Compensa Dystrybucja Sp. z o.o.   zachodniopomorskie    praca zdalna / hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Rekrutacja i budowa zespołu Doradców Ubezpieczeniowych; Zarządzanie podległym zespołem Doradców Ubezpieczeniowych; Wdrażanie Doradców w Twoim zespole w sprzedaż produktów ubezpieczeniowych oraz bieżące wsparcie; Realizacja ustalonych celów sprzedażowych;
  • Kierownik ds. zakupów

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie procesami zakupowymi w zakresie: maszyn i urządzeń oraz części zamiennych – elektrycznych, mechanicznych, pneumatycznych, narzędzi, elektronarzędzi i automatyki. Nadzór nad działem zakupów. Opracowywanie i wdrażanie strategii zakupowej. Weryfikacja i...
  • Kierownik Robót Elektrycznych

    Victor Energy Sp. z o.o.   zachodniopomorskie    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 11 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska Wsparcie Kierownika Budowy oraz Kierownika Projektu w codziennych zadaniach w trakcie realizacji projektów na budowie. Kontrola prac podwykonawców. Współpraca z dostawcami. Prowadzenie biura budowy. Przygotowywanie dokumentacji odbiorowej i powykonawczej. Przygotowywanie...
Zobacz więcej ofert pracy

SAP Demand Manager

EY Global Services (Poland) Sp. z.o.o.
zachodniopomorskie, Wrocław
praca stacjonarna
2832 dni temu

As a truly worldwide organization, EY Global Delivery Services spans all geographies, practices, service lines, sectors and competencies with deeply-integrated services. With 18,000 people working from nine centers in five countries, GDS is online everywhere, helping deliver exceptional client service all the time; providing what you need, where you need it.

 

EY GDS Poland has been in operation since 2011, supporting 30 countries across 12 services in English and non-English languages. Join one of our innovative and highly skilled teams in Enablement Services to provide high-skilled, and innovative services to support EY's global and local teams. Markets Services, Creative Agency Services, Executive Assistants (AWS), Finance and Accounting, Risk Management Services, Procurement Services and IT Services are among the services offered by Enablement Services. Find your team and gain valuable experiences that will last a lifetime.

 

Currently the center is seeking candidates for the position:

SAP Demand Manager
Miejsce pracy: Wrocław

 

 

About the Mercury Solution Support Center (MSSC)


As an organization jointly owned by the business and IT, the MSSC is a centralized and global organization that will provide operational support for an integrated, SAP-centric platform (Mercury) and manage and support the Mercury user community. The MSSC will play an integral governance role in the global Mercury solution and will evolve to work closely with the business to enable the benefit and value to be realized from the investment in Mercury and to set the future direction and technology road map.

Business Efficiency and Evolution is one of the four core functions of the MSSC. Business Efficiency and Evolution will work closely with the business and the Global Process Owners to set the strategic direction and road map for Mercury, enabling process efficiency and standardization through:

  • centralized business process governance
  • portfolio planning, demand management and prioritization
  • analysis of business requirements and the identification of process improvement opportunities, aligned with business KPIs, which can be delivered via the Mercury solution
  • robust governance, stewardship and audit of Mercury data
  • effective governance and management of the Mercury control framework.

 

As part of the Business Efficiency and Evolution function, the Demand Manager is accountable for management of business driven change requests, both short term and long term. The Demand Manager will work with the Process Integration Lead, the Process Experts, and key business stakeholders to plan and implement business driven changes in alignment with overall MSSC and business strategy. The Demand Manager will work with these groups to prioritize the work and leverage business and IT resources as efficiently as possible. The Demand Manager will have overall accountability for the demand pipeline and will be the key liason from the MSSC business team to the various IT teams such as release management and change management. The Demand Manager is responsible for managing the integrated functional road map and must ensure that projects and initiatives are prioritized accordingly and will work with the Process Integration Lead, Process Experts, and key business stakeholders to make decisions regarding the overall plan.

 

Essential Functions of the Job:

  • Provides guidance and oversight to all aspects of the business driven demand process
  • Develop, define and implement the overall demand management structure & processes in agreement with the Process Integration Lead and key business stakeholders
  • Develop and maintain a long term enhancement roadmap aligned with business priority as well as a periodic release based pipeline (rolling forecast)
  • Develop KPIs for demand management as well as dashboards and regular reports to create transparency and tracking of requests
  • Initiate and execute continuous improvement activities in the demand management process
  • Attend all relevant business and decision making forums which deal with future demand and new requirements
  • Management of demand and delivery related budget factors as needed
  • Works with key IT groups like release management and demand management to move planned items into execution and delivery

Requirements:

  • 6-8 experience managing demand in a complex global environment
  • Direct experience managing demand for a large SAP implementation or other similar ERP package
  • Demand management training and practical application
  • Experience in managing staff and budget
  • Bachelor’s degree in finance, business, computer science or a related discipline, or equivalent work experience
  • Ability to manage multiple process streams across complex product suite
  • Proactively identify risks and issues, helping the team to develop risk management and issue management plans
  • Communicate with key stakeholders regarding strategy, plans and status against plans
  • Analysis of data to produce management information and identify and deliver continual improvement
  • Provide guidance and oversight to the demand process while making certain that diverse requirements are prioritized and aligned with business priority
  • Experience in demand management in a global systems (e.g. SAP) environment
  • Knowledge of software development lifecycle methods, processes, tools and best practices (information systems including finance, procurement, service delivery, CRM, etc.)
  • Actively develops team members and direct reports by providing day-to-day guidance, feedback and on-the-job coaching
  • Actively involved in the selection process of staff members
  • Key contributor towards departmental guidelines and policies
  • Responsible for compliance with performance management objectives

We offer:

  • Work in a young and dynamic teams
  • Development opportunities in international multilingual environment
  • Multisport card
  • Private medical card
  • Life insurance
  • Language classes
  • Healthy lifestyle program
  • Sport groups
  • Internal training sessions
  • Relocation package
 

Podobne oferty

  • Standardization Project Leader

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Your main area of responsibility in this position will include: managing complex projects in area of finance process standardization in terms of scope, cost, timelines, resources, risk, change and communication, planning, co-ordination, and execution of project deliverables within specific project...
  • Standardization PMO Consultant

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Your main area of responsibility in this position will include: providing overall standardization projects support to Project Leaders in multiple areas, including project data base management, document management, project reviews, reporting and process management, acting as point of contact for the...
  • Finance Manager

    NES Global Talent   Szczecin    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Zakres obowiązków: Tworzenie krótko i długoterminowych strategii finansowych w firmie Zarządzanie działem finansów Kontakt z instytucjami finansowymi Ocena ryzyka finansowego Przygotowanie analiz i raportów dla Zarządu Nadzór nad procedurami finansowymi Ocena rentowności obszarów...
  • Główna Księgowa / Główny Księgowy

    NES Global Talent   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Zakres obowiązków: Sporządzanie sprawozdań finansowych według IFRS Współpraca z instytucjami zewnętrznymi Weryfikacja deklaracji podatkowych takich jak CIT, VAT, UHT, podatek u źródła Nadzór nad działem księgowości Współpraca z audytorami Sporządzanie raportów finansowych Prognozowanie finansowe
  • Kierownik Zmiany

    Rex Concepts PLK Poland S.A.   Szczecin, ul. Andrzeja Struga 42    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / zlecenie   4 800 - 5 400 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Czym będziesz się zajmować? Prowadzeniem zmian zgodnie z obowiązującymi standardami jakości i obsługi Klienta, Kierowaniem pracy Zespołu - będziesz odpowiedzialny za rozwój i motywację pracowników oraz za zapewnienie wyjątkowej atmosfery pracy, Dbaniem o dostępność wszystkich...
  • Kierownik / Inżynier robót sanitarnych

    Climatic Sp. z o.o. Sp. k.   zachodniopomorskie    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    21 godz.
    Miejsce pracy: Reguły k. Warszawy / budowy na terenie Polski / Zakład Produkcyjny w Ostrowcu Świętokrzyski Twój zakres obowiązków: nadzór nad robotami sanitarno – wentylacyjnymi, w tym z robotami związanymi z pracami wykonywanymi wewnątrz budynku, nadzór, koordynacja i organizacja prac...
  • Zastępca Kierownika Sprzedaży Artykułów Wyposażenia Wnętrz

    AGATA Spółka Akcyjna   Koszalin    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Twój zakres obowiązków Zarządzanie pracą podległego zespołu oraz motywowanie pracowników; Realizacja planów sprzedaży; Przestrzeganie przepisów oraz procedur obowiązujących w firmie; Odpowiedzialność za pracę zespołu sprzedawców; Odpowiedzialność za przestrzeganie procedur...
  • Menedżer Zespołu Sprzedaży

    Compensa Dystrybucja Sp. z o.o.   zachodniopomorskie    praca zdalna / hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Rekrutacja i budowa zespołu Doradców Ubezpieczeniowych; Zarządzanie podległym zespołem Doradców Ubezpieczeniowych; Wdrażanie Doradców w Twoim zespole w sprzedaż produktów ubezpieczeniowych oraz bieżące wsparcie; Realizacja ustalonych celów sprzedażowych;
  • Kierownik ds. zakupów

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie procesami zakupowymi w zakresie: maszyn i urządzeń oraz części zamiennych – elektrycznych, mechanicznych, pneumatycznych, narzędzi, elektronarzędzi i automatyki. Nadzór nad działem zakupów. Opracowywanie i wdrażanie strategii zakupowej. Weryfikacja i...
  • Kierownik Robót Elektrycznych

    Victor Energy Sp. z o.o.   zachodniopomorskie    praca mobilna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 11 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska Wsparcie Kierownika Budowy oraz Kierownika Projektu w codziennych zadaniach w trakcie realizacji projektów na budowie. Kontrola prac podwykonawców. Współpraca z dostawcami. Prowadzenie biura budowy. Przygotowywanie dokumentacji odbiorowej i powykonawczej. Przygotowywanie...