Jesteśmy firmą świadczącą usługi contact center. Dla naszych partnerów budujemy zaawansowane systemy obsługi klientów z wykorzystaniem multimedialnych kanałów kontaktu. Na rynku polskim działamy od 1999 roku.
Specjalista Back Office i infolinii przychodzącej|ze znajomością j. niemieckiego
Miejsce pracy: Ruda Śląska, Sosnowiec
Nr ref.: BO/2015/05/Niem.
Osoba na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- opracowywanie nadesłanych niemieckojęzycznych treści w oparciu o procedury wewnętrzne
- prowadzenie dokumentacji związanej z działaniami
- telefoniczny kontakt z klientem niemieckojęzycznym (infolinia przychodząca)
Wymagania:
- zaawansowana znajomość j. niemieckiego - w mowie i piśmie
- mile widziana znajomość języka angielskiego
- wykształcenie średnie
- komunikatywność
Oferujemy:
- pracę w renomowanej firmie dla dużego niemieckiego Kontrahenta
- bardzo dobrą atmosferę pracy, w nowo powstałym oddziale firmy
- pracę w systemie dwuzmianowym (możliwość indywidualnego dopasowania grafiku)
- możliwość rozwoju i szybkiego awansu w ramach nowo tworzonego projektu
Poznaj
ARTERIA CUSTOMER SERVICES Arteria Management Sp. z o.o. Sp. k.
Jesteśmy firmą świadczącą usługi contact center. Dla naszych partnerów budujemy zaawansowane systemy obsługi klientów z wykorzystaniem multimedialnych kanałów kontaktu. Na rynku polskim działamy od 1999 roku.