Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Oddziału

    Interhandler Sp. z o.o.   Łódź, ul. Brzezińska 88    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska Odpowiedzialność za organizację pracy serwisu Kierowanie podległymi pracownikami Realizacja budżetu sprzedaży części zamiennych, osprzętów oraz usług serwisowych oddziału serwisu poprzez nadzór i koordynację pełnej obsługi posprzedażnej Odpowiedzialność za...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik ds. Części Zamiennych Warszawa
Specjalista ds. Części Zamiennych w Dziale After Sales samochodowym

Specjalista ds. Części Zamiennych w Dziale After Sales samochodowym

Recruit Europe Ltd.
Warszawa
praca stacjonarna
2442 dni temu

Międzynarodowa firma motoryzacyjna (World famous international car brand)


Specjalista ds. Części Zamiennych w Dziale After Sales samochodowym

Miejsce pracy: Warszawa

Międzynarodowa firma motoryzacyjna (World famous international car brand) poszukuje obecnie kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. Części Zamiennych Dziale After Sales samochodowym. To wspaniała okazja dla uzdolnionych kandydatów, którzy chcieliby pracować w międzynarodowym zespole - Automotive. Jeśli posiadasz min. 2-3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, nie wahaj się, aby aplikować na wspomniane stanowisko.
 

 

Obowiązki:
  • Nadzorowanie i koordynacja współpracy handlowej Dealerów z warsztatami niezależnymi w zakresie sprzedaży oryginalnych części zamiennych
  • Wsparcie i rozwój Projektu Dealerów/partnerow
    • prezentowanie zasad projektu zainteresowanym Dealerom
    • opracowywanie wstępnych baz danych potencjalnych Kontrahentów
    • wsparcie rekrutacji / szkolenia handlowców
    • rozliczanie miesięcznych rabatów (wsparcie sprzedaży)
    • stały nadzór i kontrola działań uczestników Projektu
    • systematyczne raportowanie miesięcznych wyników sprzedaży.
  • Przygotowywanie raportów, analiza wyników sprzedaży części i akcesoriów sieci Dealerów oraz opracowywanie planów działań w celu poprawy realizacji planów sprzedaży.
  • Opracowywanie i przygotowywanie na potrzeby komunikacji z siecią Dealerską: pism sprzedażowych, katalogów handlowych, cenników części i akcesoriów z rynku lokalnego oraz ofert specjalnych
  • Kształtowanie polityki marketingowej w obszarze sprzedaży części i akcesoriów oraz realizacja uzgodnionych z przełożonym wzrostów obrotów i zwiększania zysków Działu Części.
  • Uzgadnianie z dostawcami części i akcesoriów z rynku lokalnego preferencyjnych warunków cenowych na potrzeby obsługi i utrzymania kontaktów flotowych.
  •  Analiza konkurencyjności umów z dostawcami części i akcesoriów z rynku lokalnego. Proponowanie i konsultowanie z Przełożonym najkorzystniejszych rozwiązań handlowych.
  • Rozwijanie oferty produktowej segmentów „Akcesoria” i „Lokalne” skierowanej do użytkowników samochodów poprzez analizę potrzeb klientów oraz konstruowanie odpowiednich ofert handlowych.
  • Monitoring cen oraz analiza działań konkurencji w obszarze części zamiennych i akcesoriów.
  • Prowadzenie negocjacji cenowych oraz przygotowywanie umów z partnerami biznesowymi.
Wymagane kwalifikacje i umiejętności:
  • Bardzo dobra, praktyczna znajomość zagadnień związanych ze sprzedażą części zamiennych i akcesoriów.
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz doświadczenie w zarządzaniu projektami sprzedażowymi.
  • Umiejętność budowania i utrzymywania dobrych, długofalowych relacji handlowych z klientami biznesowymi oraz siecią dealerską.
  • Dobra znajomość aplikacji MS Office, w szczególności (Excel i Power Point).
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom B2).
  • Prawo jazdy kat. B.

Warunki zatrudnienia:

  • Premia roczna: Zwykle 2 dodatkowe pensje uzależnione od ogólnego wyniku sprzedaży i wyniku finansowego firmy,
  • Dodatkowe benefity: Pakiet prywatnej opieki medycznej w firmie EnelMed, karty MultiSport Benefit, możliwość nauki języka angielskiego na koszt firmy,
  • Forma zatrudnienia: Umowa o pracę,
  • Okres próbny: 1-sza umowa na 3-miesięczny okres próbny, następna na czas nieokreślony w przypadku pozytywnej weryfikacji kandydata.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodzę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)
 

Podobne oferty

  • Kierownik Oddziału

    Interhandler Sp. z o.o.   Łódź, ul. Brzezińska 88    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska Odpowiedzialność za organizację pracy serwisu Kierowanie podległymi pracownikami Realizacja budżetu sprzedaży części zamiennych, osprzętów oraz usług serwisowych oddziału serwisu poprzez nadzór i koordynację pełnej obsługi posprzedażnej Odpowiedzialność za...