Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 40 lokalizacjach na terenie kraju. W 2014 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 46 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego klienta, renomowanej firmy eksportowej z branży spożywczej, w związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:
Specjalista ds. Eksportu
Miejsce pracy: lubelskie/ Lublin
Nr Ref.: SE/LUB/2015
Zakres obowiązków:
- Pozyskiwanie oraz analiza danych dotyczących rynku zagranicznego pod kątem dystrybucji;
- Poszerzanie kanałów sprzedaży na rynkach zagranicznych (np. Francja, Skandynawia);
- Nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami (handel detaliczny, sieci handlowe);
- Zarządzanie procesem rozwoju rynku oferowanych produktów oraz nowoczesnych kanałów dystrybucji;
- Analizowanie rynku i reagowanie na zmiany w celu maksymalizacji wyników sprzedaży;
- Prowadzenie niezbędnych negocjacji kontraktów i umów;
- Kontrolowanie efektywności podejmowanych działań;
- Opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej;
- Bieżące raportowanie wyników swojej pracy do przełożonego.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe;
- Min. 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy na podobnym stanowisku w zakresie eksportu lub ekspansji w branży FMCG;
- Mile widziane doświadczenie w kontakcie z klientami takimi jak punkty detaliczne, sieci handlowe;
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
- Dodatkowym atutem będzie dobra znajomość innego języka obcego;
- Prawo jazdy kat. B;
- Gotowość do częstych podróży służbowych, w tym zagranicznych;
- Umiejętność planowania na podstawie analizy danych;
- Zdolność nawiązywania i podtrzymywania długofalowych relacji;
- Umiejętność pracy pod presją czasu i pod wpływem stresu;
- Doskonałe umiejętności negocjacyjne.
Nasz Klient oferuje:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat lub kontrakt menedżerski (zależnie od preferencji Kandydata);
- Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach Firmy oraz zdobywanie nowych umiejętności;
- Atrakcyjne wynagrodzenie (część stała oraz premia);
- Pakiet socjalny i narzędzia niezbędne do pracy;
- Możliwość pracy w stabilnej, renomowanej firmie.
Oferta dotyczy pracy stałej.