Jesteśmy zaufanym pracodawcą, a także firmą szanowaną przez partnerów polskich jak i zagranicznych. Pracujemy w oparciu o zdobytą wiedzę i doświadczenie. Mamy świadomość, że dobra opinia naszej firmy jest wynikiem pracy każdego pracownika i jego współpracy z Klientem. Poszukujemy osoby, która z konsekwencją będzie wspierać nas w realizacji celów i osiągnięć.
Opis stanowiska:
- Monitorowanie i raportowanie osiąganych KPI do Kierownika Projektu
- Przygotowywanie raportów i analiz na zlecenie Kierownika Projektu
- Zgłaszanie inicjatyw zmierzających do poprawy osiąganych KPI
- Przygotowywanie zestawień i rankingów na potrzeby Zespołu Operacyjnego
- Tworzenie szablonów raportowych na podstawie dostępnych danych źródłowych
- Szukamy otwartych, proaktywnych i zaangażowanych osób, które nie chodzą utartymi ścieżkami.
- Oczekujemy wysokich umiejętności analitycznych i formułowania zaleceń
- Umiejętności samodzielnego rozwiązywania problemów
- Systematyczności, rzetelności i dokładności w działaniu
- Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, zwłaszcza arkusza kalkulacyjnego Excel
- Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w obszarze Call Center
- Umowę o pracę na zastępstwo
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Zróżnicowany zakres obowiązków
- Doskonałą atmosferę pracy
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia i realizacji własnych pomysłów
Poznaj
Contact Center Sp. z o.o.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.