specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: obsługa klientów firmy (telefoniczna, mailowa) obsługa korespondencji; przygotowanie kalkulacji produktowych i ofert; fakturowanie; współpraca z działem technicznym i produkcyjnym; wsparcie i współpraca z przedstawicielami handlowymi firmy; praca w systemie ERP oraz CRM firmy;
pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat 4 400 - 5 200 zł brutto/mies.
3 dni
Jakie zadania na Ciebie czekają? dbanie o kompleksową obsługę naszych klientów; kontrola i przyjmowanie zwrotu towarów w kasach; pomoc w rozliczeniach, zabezpieczeniach środków finansowych i dokumentów firmowych.
kierownik/koordynator / menedżer / dyrektor umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
12 godz.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW Zarządzanie zespołem handlowców i wyznaczanie celów sprzedażowych; Umiejętne motywowanie pracowników z zachowaniem najwyższych standardów kultury osobistej; Opracowanie strategii sprzedaży w firmie działającej w branży OZE; Monitorowanie wyników sprzedażowych i...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
13 godz.
W realizacji zadań pomoże Ci: Zorientowanie na potrzeby klienta i umiejętność budowania relacji; Nieprzeciętny potencjał handlowy poparty doświadczeniem i sukcesami w sprzedaży produktów i/lub usług; Umiejętność współpracy w zespole, dużo energii i wychodzenie z inicjatywą; Silne...
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Holandia
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 godz.
Tasks Managing (direct) employees Responsible for directing, instructing, motivating and assessing employees; Responsible for optimal onboarding of new employees; You are the first point of contact for the employees who work for your customer; This applies to all work-related questions such as the...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Gdańsk
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat
15 godz.
Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Nowatorów 20 Będziesz odpowiadać za: Terminową obsługę zgłoszeń i reklamacji powierzonego klienta; Codzienny przegląd portali klienta (b2b) i kaskadowanie informacji o wynikach i ryzykach; Aktualizację rejestrów reklamacji zgodnie z ich bieżącym statusem;...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Weryfikacja i kontrola merytoryczna poprawności otrzymanej dokumentacji ubezpieczeniowej, w uzasadnionych przypadkach kontakt z klientem wewnętrznym bądź zewnętrznym; Realizacja procesu obsługi zgłoszeń z infolinii eRU poprzez weryfikację zgłoszeń i wprowadzanie danych do systemu...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie rekrutacja online
1 dni
Your daily tasks: Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals. Maintain accuracy and security of customer information on the database; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
Specjalista ds. obsługi klienta - język czeski / słowacki
Specjalista ds. obsługi klienta - język czeski / słowacki
BPO POLAND Sp. z o.o.
Cieszyn
praca stacjonarna
3308 dni temu
BPO Poland jest dynamicznie rozwijającą się firmą działająca obecnie na ponad 25 rynkach europejskich,która oferuje kompleksową realizację zamówień złożonych drogą internetową. Swoje usługi opieramy na sieci podwykonawców oraz pracy zaangażowanych i kreatywnych ludzi. W tym momencie do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta - język czeski / słowacki
Miejsce pracy: Cieszyn
Nr Ref.: Cieszyn
Zadania:
Kompleksowa obsługa klienta w zakresie przyjmowania, realizacji i aktualizacji zamówień;
Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb;
Promowanie i sprzedaż prestiżowych produktów z sektora health& beauty;
Dbanie o dobry wizerunek firmy i relacje z klientami;
Administrowanie logistyczną obsługą zamówień.
Wymagania:
Bardzo dobra znajomość języka czeskiego i/lub słowackiego;
Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne;
Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta i/lub sprzedaży;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: obsługa klientów firmy (telefoniczna, mailowa) obsługa korespondencji; przygotowanie kalkulacji produktowych i ofert; fakturowanie; współpraca z działem technicznym i produkcyjnym; wsparcie i współpraca z przedstawicielami handlowymi firmy; praca w systemie ERP oraz CRM firmy;
pracownik fizyczny umowa o pracę pełny etat 4 400 - 5 200 zł brutto/mies.
3 dni
Jakie zadania na Ciebie czekają? dbanie o kompleksową obsługę naszych klientów; kontrola i przyjmowanie zwrotu towarów w kasach; pomoc w rozliczeniach, zabezpieczeniach środków finansowych i dokumentów firmowych.
kierownik/koordynator / menedżer / dyrektor umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat
12 godz.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW Zarządzanie zespołem handlowców i wyznaczanie celów sprzedażowych; Umiejętne motywowanie pracowników z zachowaniem najwyższych standardów kultury osobistej; Opracowanie strategii sprzedaży w firmie działającej w branży OZE; Monitorowanie wyników sprzedażowych i...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
13 godz.
W realizacji zadań pomoże Ci: Zorientowanie na potrzeby klienta i umiejętność budowania relacji; Nieprzeciętny potencjał handlowy poparty doświadczeniem i sukcesami w sprzedaży produktów i/lub usług; Umiejętność współpracy w zespole, dużo energii i wychodzenie z inicjatywą; Silne...
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Holandia
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 godz.
Tasks Managing (direct) employees Responsible for directing, instructing, motivating and assessing employees; Responsible for optimal onboarding of new employees; You are the first point of contact for the employees who work for your customer; This applies to all work-related questions such as the...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Gdańsk
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat
15 godz.
Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Nowatorów 20 Będziesz odpowiadać za: Terminową obsługę zgłoszeń i reklamacji powierzonego klienta; Codzienny przegląd portali klienta (b2b) i kaskadowanie informacji o wynikach i ryzykach; Aktualizację rejestrów reklamacji zgodnie z ich bieżącym statusem;...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Weryfikacja i kontrola merytoryczna poprawności otrzymanej dokumentacji ubezpieczeniowej, w uzasadnionych przypadkach kontakt z klientem wewnętrznym bądź zewnętrznym; Realizacja procesu obsługi zgłoszeń z infolinii eRU poprzez weryfikację zgłoszeń i wprowadzanie danych do systemu...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie rekrutacja online
1 dni
Your daily tasks: Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals. Maintain accuracy and security of customer information on the database; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...