Gi Group jest międzynarodową agencją doradztwa personalnego, której głównym zadaniem jest oferowanie w pełni wykwalifikowanych pracowników. Jesteśmy liderem na rynku włoskim oraz jedną z czołowych agencji w krajach, w których działamy. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 570.
Zadania:
• Wdrażanie strategii zakupowej
• Pełna odpowiedzialność za wyniki dostępności, jakości i kosztowe kontraktowanych dostawców.
• Przeprowadzanie przetargów, negocjowanie umów i kontraktacja dostawców.
• Analiza rynku, portfolia dostawców, produktów i logistyki w kontekście potencjałów optymalizacyjnych.
Wymagania:
• Preferowane wyższe wykształcenie ekonomiczne, marketingowe lub techniczne.
• Mile widziane doświadczenie zawodowego w zakupach w branży elektrycznej, mechanicznej lub budowalnej
• Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu.
• Zdolność myślenia analitycznego.
Oferujemy:
• Pracę w dużej, międzynarodowej firmie z kapitałem szwajcarskim.
• Atrakcyjne wynagrodznie dostosowane do umiejętności i doświadczenia
• Szeroki wachlarz szkoleń produktowych i zakupowych.
• Wysoki standard dostępnych biur, pomieszczeń socjalnych i narzędzi do pracy.