- Ogłoszenie nr: 162425
- Data ukazania się ogłoszenia: 19 sierpnia 2014 r.
Główny Urząd Geodezji i Kartografii w Warszawie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- do spraw kontroli wewnętrznej i zewnętrznej
- w Wydziale Nadzoru i Kontroli Departamentu Nadzoru, Kontroli i Organizacji Służby Geodezyjnej i Kartograficznej
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Główny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Wspólna 2
00-926 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Dokonywanie analizy działań i rozstrzygnięć podejmowanych przez wojewódzkich inspektorów nadzoru geodezyjnego i kartograficznego (WINGIK) oraz, na ich podstawie opracowywanie opinii w sprawach dotyczących nadzoru Głównego Geodety Kraju nad WINGIK, w celu zapewnienia poprawnego rozpatrywania skarg i wniosków wpływających do Głównego Geodety Kraju.
- Przeprowadzanie kontroli urzędów, instytucji publicznych i przedsiębiorców w celu zapewnienia przestrzegania przepisów z zakresu geodezji i kartografii.
- Realizowanie kontroli wewnętrznych w Urzędzie, podczas których dokonywana jest ocena poprawności realizacji zadań przez kontrolowane komórki organizacyjne, w celu przedstawienia Kierownictwu Urzędu oceny funkcjonowania jednostki.
- Uczestniczenie w monitorowaniu kontroli zewnętrznych przeprowadzanych w Głównym Urzędzie Geodezji i Kartografii przez organy do tego uprawnione, w szczególności poprzez współpracę z komórkami organizacyjnymi Urzędu objętymi kontrolą, w celu zapewnienia terminowej obsługi organów kontrolnych oraz odpowiedniego nadzoru nad realizacją zaleceń pokontrolnych.
- Uczestniczenie w monitorowaniu spraw dotyczących nadzoru Głównego Geodety Kraju nad WINGIK oraz w sporządzaniu okresowych informacji na temat zaawansowania realizacji spraw, w celu dostarczenia Głównemu Geodecie Kraju bieżącej informacji w zakresie prawidłowości działania nadzorowanych organów.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca biurowa z wykorzystaniem komputera.
Wyjazdy służbowe.
Praca w terenie (kontrole).
Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
Obsługa standardowych urządzeń biurowych.
Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (podjazdy, windy).
Węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym/na innym piętrze.
Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe w zakresie geodezji i kartografii lub prawa, lub administracji.
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej wykonującej zadania w dziedzinie geodezji i kartografii lub w wykonawstwie geodezyjnym.
- pozostałe wymagania niezbędne:
- Bardzo dobra znajomość przepisów ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z aktami wykonawczymi.
- Bardzo dobra znajomość przepisów ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej.
- Dobra znajomość przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami oraz ustawy Prawo budowlane.
- Dobra znajomość przepisów Kpa, ustawy o finansach publicznych, o dyscyplinie finansów publicznych.
- Znajomość zasad i procedur przeprowadzania kontroli oraz umiejętność praktycznego wykonywania kontroli administracyjnych.
- Zdolność analitycznego myślenia.
- Umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office.
- Gotowość do odbywania podróży służbowych.
- Aktualne poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne albo zgoda na poddanie się poszerzonemu postępowaniu sprawdzającemu.
- W przypadku wykształcenia geodezyjnego i kartograficznego - studia podyplomowe z zakresu prawa administracyjnego.
- Posiadanie uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji w zakresie 1 i 2.
- Umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej.
- Asertywność i samodzielność.
- Systematyczność, dokładność i solidność w prowadzeniu spraw.
- Dyspozycyjność.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów