Specjalista

Warunki pracy

- praca w systemie jednozmianowym w siedzibie urzędu i w terenie;
- praca w szczególnie trudnych warunkach środowiskowych (narażenie na działanie odczynników chemicznych – stężone kwasy, zasady, wodorotlenki, rozpuszczalniki organiczne, kontakt z materiałem zakaźnym występującym w surowych ściekach, osadach ściekowych i odpadach);
- stanowisko wymaga dużego wysiłku fizycznego;
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
- bariery architektoniczne związane z poruszaniem się po budynku, schody, brak windy, brak odpowiedniej szerokości drzwi, brak odpowiednio dostosowanych toalet, brak podjazdu;
- wyjazdy służbowe środkami transportu publicznego lub samochodem służbowym.

Zakres zadań

  • pobieranie próbek i wykonywanie pomiarów i/lub badań zgodnie z obowiązującymi normami i procedurami badawczymi;
  • - prowadzenie i nadzorowanie zapisów wdrożonego i funkcjonującego systemu zarządzania na poziomie stanowiskowym zgodnie z wymaganiami akredytacyjnymi;
  • - prowadzenie nadzoru metrologicznego nad wyposażeniem;
  • - przygotowywanie planów kontroli jakości pobierania próbek;
  • - obsługa stosowanego wyposażenie pomiarowego oraz jego konserwacja zgodnie z zaleceniami;
  • - opracowywanie procedur badawczych, instrukcji badawczych i technicznych zgodnie z fabrycznymi instrukcjami obsługi i instrukcjami technicznymi;
  • - w razie stwierdzenia możliwości zaistnienia niezgodności, występowanie z inicjatywą odpowiednich działań zapobiegawczych;
  • - prowadzenie pojazdów mechanicznych o ładowności do 3,5 t.
  • - przygotowanie zapotrzebowania na odczynniki, materiały pomocnicze i usługi;

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe z zakresu chemii, ochrony środowiska lub fizyki
  • - umiejętność prawidłowej interpretacji i stosowania przepisów zawartych w wielu aktach prawnych (ustawy, rozporządzenia krajowe i wspólnotowe, normy), umiejętność rozwiązywania problemów;
  • - umiejętność analitycznego myślenia;
  • - znajomość języka angielskiego umożliwiającą czytanie i rozumienie literatury przedmiotu;
  • - umiejętność posługiwania się MS Office;
  • - prawo jazdy kat. B;
  • - dokładność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • - praktyczna umiejętność wdrażania urządzeń pomiarowych do eksploatacji;
  • - znajomość systemu zarzadzania wg PN-EN ISO/IEC 17025:2005;
  • - umiejętności pływackie;
  • - umiejętność dokumentowania zdarzeń;
  • - znajomość topografii;
  • - umiejętność obsługi geodezyjnego systemu pozycjonowania –GPS;
  • - uprawnienia audytora wewnętrznego w laboratorium;
  • - znajomość zasad walidacji metod analitycznych;
  • - posiadane uprawnienia motorowodne i/lub stermotorzysty

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • - prawo jazdy kat. B;
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • - posiadane uprawnienia motorowodne i/lub stermotorzysty
  • Termin i miejsce składania dokumentów

    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
    Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Olsztynie
    ul. 1 Maja 13 b
    10-117 Olsztyn

    Get to know the position: Specjalista ds. Administracyjnych

    Specjalista ds. administracyjnych to osoba odpowiedzialna za dobre funkcjonowanie administracji w firmie. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i ...

    Hiring on praca.pl