Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa
Starszy specjalista Oddziału w Warszawie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Warszawie

Starszy specjalista Oddziału w Warszawie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Warszawie

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
2930 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 180315
  • Data ukazania się ogłoszenia: 23 kwietnia 2016 r.

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • starszy specjalista
  • do spraw komunikacji społecznej
  • Oddziału w Warszawie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Warszawie

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Oddział w Warszawie
    ul. Mińska 25
    03-808 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  •  współpraca z mediami w sprawach należących do zakresu działalności oddziału, w szczególności koordynacja przygotowania i redagowania bieżących informacji dla mediów, w tym za pośrednictwem strony internetowej GDDKiA oraz profili GDDKiA w mediach społecznościowych, reprezentowanie w mediach Oddziału, organizowanie spotkań prasowych i aranżowanie wywiadów prasowych z dyrekcją Oddziału
  •  monitorowanie, analizowanie i interpretowanie przekazów medialnych na temat organizacji oraz wszystkiego, co może jej dotyczyć, pod kątem obecnych i potencjalnych szans i zagrożeń dla urzędu,
  •  przygotowanie i realizacja planu działań promocyjnych, edukacyjnych i informacyjnych dla zadań realizowanych przez Oddział i centralę GDDKiA, w tym realizowanych ze środków unijnych, w uzgodnieniu z Rzecznikiem GDDKiA, (w szczególności opracowywanie publikacji, materiałów elektronicznych),
  •  współpraca z Rzecznikiem GDDKiA udzielanie terminowych i rzetelnych informacji w sprawach należących do zakresu działalności oddziału, uczestniczenie w spotkaniach i naradach organizowanych przez przełożonych oraz Rzecznika GDDKiA,
  •  kształtowanie poprawnej komunikacji wewnętrznej urzędu, dbanie o pozytywny wizerunek GDDKIA wśród pracowników Oddziału, co w szczególności oznacza inicjowanie, koordynację i przygotowywanie materiałów informacyjnych dla pracowników, spotkań pracowniczych, zarówno wewnątrz Oddziału, jak i w relacjach Oddziału z całą GDDKIA,
  •  współpraca przy przygotowywaniu i przeprowadzaniu konsultacji społecznych, w tym w szczególności wskazywanie, sugerowanie i koordynowanie akcji zaangażowania urzędu w poprawę sytuacji społeczności lokalnych (np. likwidacja uciążliwości typu hałas), czy na rzecz ochrony środowiska,
  •  prowadzenie Rejestru oraz koordynowanie działania w zakresie udostępniania informacji publicznej,
  •  prowadzenie spraw związanych z ochroną zabytków drogownictwa

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  •  obciążenie mięśniowo – szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych.
     wystąpienia publiczne, reprezentowanie urzędu na zewnątrz, organizacja oraz prowadzenie spotkań
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  •  praca w pomieszczeniach biurowych, z wykorzystaniem komputera, urządzeń biurowych,
     budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac, nie są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,
     praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze realizacji projektów z zakresu komunikacji społecznej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz prawa prasowego
    • znajomość podstawowych aktów prawa powszechnie obowiązującego w zakresie dróg publicznych
    • znajomość technik dobrej prezentacji przed kamerą i opanowania stresu przy wystąpieniach publicznych
    • sprawna obsługa komputera – pakiet MS Office,
wymagania dodatkowe
  • studia wyższe lub podyplomowe z zakresu public relations, dziennikarstwa, komunikacji społecznej lub marketingu,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • rok doświadczenia w wystąpieniach publicznych, w tym wystąpieniach przed kamerą i mikrofonem

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów