Starszy specjalista w Biurze Prezesa
pl / en

Get to know the position: Specjalista ds. Transportu

Specjalista ds. Transportu zajmuje się ustalaniem tras przejazdu pojazdów. Rozlicza również i ewidencjonuje zużycie paliwa.Dba również o terminowe wykonywanie przeglądów technicznych i napraw firmowego transportu. Podejmuje również działania zmierzające do optymalizacji czasu przejazdu towaru do klienta. Do jego obowiązków należy również optymalizacja i kontrola kosztów, jak ...

Oferta pracy, której szukasz jest nieaktualna

Zobacz podobne, aktualne ogłoszenia

mazowieckie, Warszawa

2016-06-21

Logistics / Distribution, Transport / Spedition

mazowieckie, Warszawa

yesterday

Public Administration / Civil Service

mazowieckie, Warszawa

yesterday

Logistics / Distribution, Phisical job

mazowieckie, Warszawa
We recommend

yesterday

Logistics / Distribution, Phisical job

mazowieckie, Warszawa

Starszy specjalista w Biurze Prezesa- Archival job

JobUrząd Transportu Kolejowego w Warszawie / Administracja publiczna / Służba cywilna / Finanse / Bankowość / Transport / Spedycja / mazowieckie / Warszawa

Please do not respond to this advertisement as it is surely outdated. We present it here so that you can familiarize with the employer's profile.

  • Ogłoszenie nr: 157896
  • Data ukazania się ogłoszenia: 17 lutego 2014 r.

Urząd Transportu Kolejowego w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • starszy specjalista
  • do spraw kontroli wewnętrznej
  • w Biurze Prezesa

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wymiar etatu: 0.25

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Urząd Transportu Kolejowego
    ul. Chałubińskiego 4
    00-928 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • dokonywanie analizy przedkontrolnej zadania kontrolnego przeprowadzanego w komórkach organizacyjnych Urzędu Transportu Kolejowego, obejmującej w szczególności problematykę podlegającą badaniu i obowiązujący w jej zakresie stan prawny, analizę ryzyka, określenie celu i zakresu kontroli, wskazanie kryteriów i mierników umożliwiających ocenę kontrolowanej komórki organizacyjnej;
  • opracowanie założeń organizacyjnych kontroli oraz sporządzanie programu kontroli w celu rzetelnego przygotowania do realizacji zadania kontrolnego;
  • prowadzenie kontroli planowych i doraźnych zadań wykonywanych przez komórki organizacyjne, a także projektów realizowanych z udziałem środków budżetu państwa, w trybie określonym przepisami prawa, zgodnie ze standardami kontroli, w celu ustalenia zgodności realizowanych zadań z obowiązującymi przepisami prawa według określonych kryteriów kontroli;
  • sporządzanie dokumentacji pokontrolnej w oparciu o zebrane dokumenty, zawierającej ustalenia oraz wynikające z nich oceny i wnioski, w celu przedstawienia prawidłowości i adekwatności dokonanych ustaleń oraz sformułowanych ocen i wniosków;
  • przygotowywanie założeń do rocznego planu kontroli i opracowywanie projektów rocznych planów kontroli wewnętrznej, w tym analizowanie ryzyka wskazanego przez komórki organizacyjne Urzędu oraz dokonywanie wyboru obszarów do kontroli, oraz ocena ryzyka wystąpienia negatywnych zdarzeń w systemie zarządzania komórkami organizacyjnymi Urzędu w oparciu o posiadane i zebrane dane.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Przeprowadzanie kontroli poza siedzibą UTK w oddziałach terenowych Urzędu.
    Krajowe wyjazdy służbowe.
    Zagrożenie korupcją.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Obsługa komputera i urządzeń biurowych. W budynku windy oraz platforma schodowa.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji państwowej lub innych instytucjach publicznych
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość ustawy o finansach publicznych
    • znajomość zagadnień związanych z finansowaniem jednostek budżetowych
    • znajomość ustawy o kontroli w administracji rządowej
    • komunikatywność
    • umiejętność analitycznego myślenia
wymagania dodatkowe
  • wykształcenie wyższe techniczne, ekonomiczne lub prawnicze
  • min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
  • znajomość kpa
  • znajomość ustawy prawo zamówień publicznych
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów