Grafton Recruitment jest częścią Grafton Employment Group, która działa w ramach stale rosnącej sieci biur na całym świecie. Jesteśmy jedną z wiodących firm rekrutacyjnych na terenie Europy, prężnie rozwijamy się na pozostałych kontynentach. Wśród naszych Klientów są najbardziej znane międzynarodowe oraz polskie firmy. Budujemy długotrwałe relacje z naszymi kandydatami i staramy się opierać współpracę na partnerskich kontaktach. Kandydaci mają możliwość współpracy z wyspecjalizowanym zespołem konsultantów pracujących dla wszystkich branż.
Support Analyst
Nr Ref.: 2-10-25522/PC
Opis stanowiska:
Dla naszego Klienta, globalnego koncernu produkcyjnego, który znany jest na rynku z innowacyjnego podejścia do biznesu, poszukujemy osób na stanowisko IT Specialist z językiem niemieckim i angielskim. Osoby te będą pracować w wewnętrznych strukturach firmy.
Obejmując to stanowisko dołączysz do międzynarodowego zespołu i będziesz odpowiedzialny za Service Desk dla niemiecko- i anglojęzycznych użytkowników w regionie EMEA. Siedziba firmy mieści się na terenie województwa mazowieckiego.
Aby ubiegać się o to stanowisko należy posiadać dyplom na kierunkach związanych z IT lub przynajmniej posiadać wiedzę teoretyczną bazującą na doświadczeniu lub zainteresowaniach.
Zadania:
- Mailowe i telefoniczne wsparcie techniczne dla zagranicznych użytkowników systemów (hardware, system operacyjny, MS Office) - trzecia linia wsparcia
- Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych
- Instalowanie i konfiguracja sprzętu i oprogramowania
- Monitorowanie incydentów
- Realizowanie ticket’ów (wirusy, licencje, bezpieczeństwo)
- Przygotowywanie dokumentacji technicznej
- Uczestniczenie w wewnętrznym programie mającym na celu optymalizację procesów
- Dostarczanie nowych rozwiązań i pomysłów usprawniających pracę z klientem
Obejmując to stanowisko dołączysz do międzynarodowego zespołu i będziesz odpowiedzialny za Service Desk dla niemiecko- i anglojęzycznych użytkowników w regionie EMEA. Siedziba firmy mieści się na terenie województwa mazowieckiego.
Aby ubiegać się o to stanowisko należy posiadać dyplom na kierunkach związanych z IT lub przynajmniej posiadać wiedzę teoretyczną bazującą na doświadczeniu lub zainteresowaniach.
Zadania:
- Mailowe i telefoniczne wsparcie techniczne dla zagranicznych użytkowników systemów (hardware, system operacyjny, MS Office) - trzecia linia wsparcia
- Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych
- Instalowanie i konfiguracja sprzętu i oprogramowania
- Monitorowanie incydentów
- Realizowanie ticket’ów (wirusy, licencje, bezpieczeństwo)
- Przygotowywanie dokumentacji technicznej
- Uczestniczenie w wewnętrznym programie mającym na celu optymalizację procesów
- Dostarczanie nowych rozwiązań i pomysłów usprawniających pracę z klientem
Wymagania:
- Studia kierunkowe IT mile widziane
- Doświadczenie we wsparciu klienta przy problemach technicznych (sprzęt, oprogramowanie); preferowane doświadczenie w środowisku korporacyjnym
- Zaawansowana znajomość MS Office i Windows
- Wysoki poziom znajomości angielskiego i niemieckiego w mowie i w piśmie jest wymogiem (codzienna praca w międzynarodowym teamie, z zagranicznymi użytkownikami)
- Wysokie zdolności interpersonalne
- Biznesowe nastawienie
- Team spirit, chęć do pracy w międzykulturowym środowisku, otwarcie i szacunek dla innych kultur
- Inicjatywa, odpowiedzialność
- Wysokie zdolności analityczne
- Umiejętność priorytetyzacji i wielozadaniowość
- Doświadczenie we wsparciu klienta przy problemach technicznych (sprzęt, oprogramowanie); preferowane doświadczenie w środowisku korporacyjnym
- Zaawansowana znajomość MS Office i Windows
- Wysoki poziom znajomości angielskiego i niemieckiego w mowie i w piśmie jest wymogiem (codzienna praca w międzynarodowym teamie, z zagranicznymi użytkownikami)
- Wysokie zdolności interpersonalne
- Biznesowe nastawienie
- Team spirit, chęć do pracy w międzykulturowym środowisku, otwarcie i szacunek dla innych kultur
- Inicjatywa, odpowiedzialność
- Wysokie zdolności analityczne
- Umiejętność priorytetyzacji i wielozadaniowość
Informacje dodatkowe:
Dodatkowe składniki wynagrodzenia:
- Umowę o pracę
- Pracę w międzynarodowej firmie dającej możliwość codziennej komunikacji w języku angielskim i niemieckim
- Interesującą ścieżkę kariery w strukturach IT
- Atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów
- Dostęp do centrum sportowego
Interesuje Cię ta oferta pracy? Prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego lub przesłania CV wraz z numerem referencyjnym w tytule maila.
W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym.
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl/oferty-pracy/it/
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.
- Umowę o pracę
- Pracę w międzynarodowej firmie dającej możliwość codziennej komunikacji w języku angielskim i niemieckim
- Interesującą ścieżkę kariery w strukturach IT
- Atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów
- Dostęp do centrum sportowego
Interesuje Cię ta oferta pracy? Prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego lub przesłania CV wraz z numerem referencyjnym w tytule maila.
W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym.
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl/oferty-pracy/it/
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.