specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Będziesz odpowiedzialny/a za: obsługa telefoniczna zgłoszeń serwisowych; telefoniczna pomoc w diagnozowaniu awarii; wstępne diagnozowanie i kategoryzacja zgłoszeń; realizację zamówień na części zamienne; obieg dokumentów reklamacyjnych; utrzymywanie dobrych relacji z klientami. Aplikuj...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: obsługa zamówień klientów, obsługa klienta infolinii przychodzącej, współpraca z przedstawicielami handlowymi w zakresie współpracy z klientem, analiza konta i historii zakupowych klientów, akcje marketingowe.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 9 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska: Oferujemy pracę w dziale handlowym w tzw. back-office. Do zadań kandydata będzie należało: aktywne utrzymywanie kontaktów telefonicznych i mailowych z klientami, udzielanie informacji dotyczących stanu magazynowego, dostępności towaru, warunków sprzedaży; rejestrowanie...
Support customers for security cameras and system uses (pre and after-sales) Assisting our customers via inbound & outbound calls and via chats/emails; Collaborating with other departments to ensure customer satisfaction and resolution of issues; Handling inquiries, resolving complaints, and...
Gallup Arteria Management Sp. z o.o. S.K. (dawniej Gallup Polska Sp. z o.o.), jesteśmy jednym z największych Call Center w Polsce oraz członkiem silnej Grupy Kapitałowej Arteria S.A.
Możemy poszczycić się bogatym doświadczeniem, dzięki ponad 10-letniej realizacji usług call/contact center dla podmiotów z wielu branż. Dzięki bogatemu doświadczeniu, realizujemy projekty infolinii w wielu formach i dla Klientów z różnych branż.
Tauron Telefoniczny Doradca Klienta (telefoniczna obsługa połączeń w ruchu przychodzącym)
Miejsce pracy: Ruda Śląska
Jeżeli chcesz pracować dla jednego z największych dostawców energii elektrycznej w kraju – TAURON Polska Energia S.A - ta oferta jest właśnie dla Ciebie!
Zakres obowiązków:
telefoniczna obsługa Klienta zgodnie z najwyższymi standardami
diagnoza i pomoc w zakresie rozwiązania problemów Klienta
Wymagamy:
wysokie umiejętności interpersonalne
umiejętności swobodnego prowadzenia rozmów telefonicznych
motywacja do pracy
dobra dykcja oraz umiejętności pracy z Klientem
bardzo dobra znajomość obsługi komputera i aplikacji internetowych – warunek konieczny
wykształcenie min. średnie – warunek konieczny
dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00–18:00
W zamian oferujemy:
stałą atrakcyjną podstawę wynagrodzenia + premie (umowa zlecenie/umowa o pracę)
zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy – harmonogram jest ustalany indywidualnie
wsparcie potrzebne do osiągnięcia sukcesu - profesjonalny cykl szkoleń
realne możliwości rozwoju w strukturach firmy.
Poznaj
ARTERIA CUSTOMER SERVICES Arteria Management Sp. z o.o. Sp. k.
Jesteśmy firmą świadczącą usługi contact center. Dla naszych partnerów budujemy zaawansowane systemy obsługi klientów z wykorzystaniem multimedialnych kanałów kontaktu. Na rynku polskim działamy od 1999 roku.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Będziesz odpowiedzialny/a za: obsługa telefoniczna zgłoszeń serwisowych; telefoniczna pomoc w diagnozowaniu awarii; wstępne diagnozowanie i kategoryzacja zgłoszeń; realizację zamówień na części zamienne; obieg dokumentów reklamacyjnych; utrzymywanie dobrych relacji z klientami. Aplikuj...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: obsługa zamówień klientów, obsługa klienta infolinii przychodzącej, współpraca z przedstawicielami handlowymi w zakresie współpracy z klientem, analiza konta i historii zakupowych klientów, akcje marketingowe.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 9 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska: Oferujemy pracę w dziale handlowym w tzw. back-office. Do zadań kandydata będzie należało: aktywne utrzymywanie kontaktów telefonicznych i mailowych z klientami, udzielanie informacji dotyczących stanu magazynowego, dostępności towaru, warunków sprzedaży; rejestrowanie...
Support customers for security cameras and system uses (pre and after-sales) Assisting our customers via inbound & outbound calls and via chats/emails; Collaborating with other departments to ensure customer satisfaction and resolution of issues; Handling inquiries, resolving complaints, and...